Vraag

efteling sex

  • 24 June 2021
  • 6 reacties
  • 3634 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ga over 2 weken met mijn vriendin mee en haar familie naar de efteling 

En zijn wij nogal regelmatig seksueel actief alleen zitten wij zegma in zo'n familie huisje dus weet ik niet of dat zo handig is

Zijn er andere alternatieven of goede ideeën/plekjes? Laat het me aub horen zou erg fijn zijn!


6 reacties

Ik zou je in ieder geval afraden om zomaar in dat pretpark seks te hebben, omdat mensen je daar natuurlijk tegen kunnen komen.

Hoe lang zit je daar dan?
Een weekendje zonder luidruchtige seks zal je waarschijnlijk wel overleven.

Het is waarschijnlijk het beste om de seks te beperken tot de slaapkamer of misschien de douche.
Kies dan tijdelijk voor dingen die je wel kunt doen zonder dat iemand er achter komt.
Je hebt in ieder geval zat tijd om dat te bedenken,

 

Zulke huisjes zijn meestal erg gehorig. Pas dus wel een beetje op:stuck_out_tongue_winking_eye:

In de Baron of het sprookjesbos

Zulke huisjes zijn meestal erg gehorig. Pas dus wel een beetje op:stuck_out_tongue_winking_eye:

Dankje wel! Enige oplossingen?

het is een themapark geen sexhotel.

ik zou je afraden dit te doen. 

ik zou het niet fijn vinden om in een bed te slapen waar misschien wel iemand in geneukt heeft.

de Efteling is een park wat trots is op haar reputatie voor properheid.

geniet gewoon lekker van het park en de attracties.

een weekendje zonder sex moet ook wel kunnen of niet? 

 

Badge

Als je nog een keer gaat, heb geen seks. Hoe graag je het wilt, doe het niet met familie in de buurt of op een plek waar heel veel kinderen zitten please.

Een paar daagjes zonder kan wel toch? Al helemaal als je nog minderjarig bent, dan is het niet eens de bedoeling om seks te hebben.

Dus doe nou maar niet, hartstikke goor en geen fijn idee om dat te doen in een kamer waar meerdere mensen gaan slapen in de toekomst.

Reageer