eerste x sex

  • 16 November 2023
  • 8 reacties
  • 917 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen ik ben een jongen 13 jaar en ik zou graag sex willen ik heb alleen nog geen vriendin weet iemand een tip


8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap dat je seks wilt maar 13 is nog erg jong voor seks.

Probeer eerst gewoon een normale relatie aan te gaan met een meisje.

Reputatie 7
Badge +7

Je bent nog echt heel erg jong om seks te hebben.

Je kunt wel al beginnen met aftrekken. Ben geen jongen maar dat volgens mij ook een lekker gevoel.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Jesse.,

Ik snap dat je seks wilt hebben, maar je bent er nog best jong voor. Ik zou dan nog wachten ermee.

Groetjes, Monkeyboy08

Bedankt voor alle tips en goede raad😉

Alleen wat ik altijd heb ik ben lomp als het om het vragen gaat van verkering heeft iemand daar nog een tip voor 

 

Een meisje is denk het handechst voor een antwoore

Reputatie 1

Hey,

 

het hebben van seks komt van zelf! Je moet het niet gaan forceren, is voor jezelf niet fijn en voor je vriend(in) ook niet. Als jij je verlangd naar seks, kan je jezelf ook mastruberen  misschien brengt dat ook voldoening aan het ‘fijne’ gevoel.  Daarbij is 13 wel jong, en zou je er later spijt van kunnen krijgen. Want je niet bewust op die leeftijd dat het niet zomaar iets is voor de leuk.
 

Bij het vragen van verkering aan een meisje of jongen, moet je op een goeie timing doen (na school, wanneer hij/zij alleen is). Wat ik je ook aanraad is ook er zelf achter te komen of hij/zij jou ook leuk vindt. Want als de persoon waar je gevoelens voor hebt jou niet leuk vindt en je vraagt toch verkering, is het voor beide ongemakkelijk en het zou je verdrietig kunnen maken omdat je afgewezen kan worden! Gewoon eerst lekker praten met de persoon, en op zijn tijd met de juiste leuke lieve gevoelens verkering vragen!

 

Hopelijk steek je hier iets van op! Xx

Reputatie 7
Badge +7

Alleen wat ik altijd heb ik ben lomp als het om het vragen gaat van verkering heeft iemand daar nog een tip voor 

 

Een meisje is denk het handechst voor een antwoore

Je hoef ook niet meteen verkering te vragen, probeer eerst gewoon iemand te leren kennen.

Zo kun je uiteindelijk verder gaan, ik kan je op een apparte topic nog meer tips geven.

Reputatie 1
Badge

hi ga naar de dichtstbijzijnde discotheek en probeer daar wat te regelen kerel 

x Omatruitje

Reageer