Vraag

eerste kus??

  • 18 May 2020
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Badge

Hoi! ik ben een meisje van 14 jaar. Ik weet dat ik lesbie ben en ben al uit de kast. ik masturbeer ook al 4 jaar (als het niet meer is :). alleen wordt het een beetje saai en zou ik ook wel iets met iemand al doen qua sexuele vlak. nou heb ik nog nooit verkering gehad met een meisje en gezoend. ik zou echt heel graag willen zoenen! elke keer voor het slapen doe ik ook alsof ik aan het zoenen ben. (met een knuffel) maar dat is waarschijnlijk niks vergeleken met het echte zoenen. dus mijn vraag is:

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weet dat een meisje mij ook wilt zoenen? nou weet ik ook niet of er meisjes in mijn klas zijn die ook lesbie of bi zijn. maarja dat is een ander verhaal :) 

en weet er iemand of ik iets kan knutselen of kopen wat ik kan zoenen en erop lijkt om op te oefenen? dat zou fijn zijn. dat was het bye<3


2 reacties

Wees gewoon jezelf!

Ga na deze coronaire lekker met vriendinnen uit, dan komt het vanzelf wel op je pad. He moet het niet vorzeeren omdat je aan het puberen bent wil je jezelf graag sneller seksueel ontdekken, maar wacht gewoon op het juiste moment!

Groetjes

Badge

thx

 

Reageer