Skip to main content
Vraag

eerste keer zoenen

• April 22, 2025
  • 3 reacties
  • 484 Bekeken

FourceBuurtpoltielover
Forum|alt.badge.img+1

ik weet het wel zeker morgen wordt mijn eerste zoen. ik heb hierom een paar vragen

1. hoe weet je of iemand in gaat voor een kus of een zoen
  2. wat wel doen bij zoenen
  3. wat vermijden
  4. tips?

de vorige keren dat we bijna gingen zoenen draaide ik mn hoofd weg is dit normaal en hoe moet ik het voorkomen want vind het superspannend maar wil het ook graag een keer meemaken/doen

Groetjess

3 reacties

nouja, als zei/hij telkens naar je lippen kijkt kan je dichterbij komen, en proberen, probeer te onderzoeken of hij/zei daar ook klaar voor is, 

FourceBuurtpoltielover
Forum|alt.badge.img+1

Het is net gebeurd had net mn eerste zoen! bedankt voor de tips!

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Sorry dat ik dit niet heb gelezen!

Maar hier toch een paar tips uit een andere reactie van mij, kijk maar of je er iets mee kan en anders een ander mee helpen:

1. zorg er voor dat je lippen Nat zijn. Dat kan door lipgloss/Vaseline.

2. Zorg ervoor dat je mond fris ruikt (kauwgom mint)(Let op: doe het kauwgom circa 5min van ten voren uit) anders dan kan het lijken alsof je moet zoenen!

3. Zoek een plek waar jullie je samen prettig voelen: slaapkamer, parkje, woonkamer etc.

4. Begin met een soort voorspel. elkaar aankijken/glimlachen, strelen, knuffelen of wat bij jou prettig voelt en je vriendin natuurlijk ook😉

5. Wanneer jullie bijde het moment hebben gevonden zal je merken dat je lippen steeds dichter bij elkaar komen, zie maar wat er gebeurt, als het maar fijn is en jullie er samen prettig bij voelen.

6. Geniet en zie wat er gebeurt als zij haar lippen wegtrekt hou ze er dan niet steeds tegen aan (neem een soort pauze). En zorg ervoor dat je er van geniet!

Ik hoop dat je er iets aan hebt en onthoud niet alles ga soepel maar je zult merken dat het steeds beter gaat!

have fun! Ik hoor graag hoe het is verlopen!

Groetjes ikweetgeennaampje123