Skip to main content

hey, ik ben een meisje van 14. En ik wil voor de eerste keer vingeren. Maar ik weet niet hoe, en ik vind het erg spannend. Heeft er iemand tips? 

 

groetjes tomaat

Hoi. 
ik ben een jongen maar denk dat je er gewoon mee moet beginnen. Zo ben ik ook begonnen. 
groetjes 


Ik ben zelf een jongen dus heel professioneel zal het niet zijn, maar ik ga het proberen.

Helemaal naakt is niet nodig maar een bloot onderlijf is volgens mij wel het handigst. Voor de eerste keer is het misschien fijn om een spiegel te hebben waarmee je alles goed kan zien. Verder is het denk ik prettig om het op bed te doen. Je kunt het zittend of liggend doen, wel allebei met gespreide benen.

Er zijn 2 manieren waarop de meeste mensen het doen: over de clitoris wrijven en je vingers in je vagina doen (vingeren). De clitoris is een klein bultje aan de bovenkant van je vagina, probeer uit wat je hierbij lekker vind, je kunt er overheen wrijven, hem aanraken enzovoorts, dus probeer zelf uit wat je hier lekker vind.

Jezelf vingeren doe je door je vingers in je vagina te stoppen, in hetzelfde gat als waar je normaal je tampon in zou doen (het gat aan de onderkant van de vagina). Zoek hier in ook weer uit wat jij lekker vind. Het is hiervoor wel belangrijk dat je goed vochtig bent of een glijmiddel gebruikt (speeksel kan ook werken) anders kan het pijn doen.

Verder moet je zelf onderzoeken wat jij lekker vind. Ik hoop dat dit een beetje helpt, en als ik iets fout zeg moet iemand met meer verstand me even aanvullen.

 


Ik ben een meisje en ik heb een paar tips: 

  1. zorg dat je van te vorne naar de wc gaat om te plassen, soms zorgt het vingeren ervoor dat je extra nodig moet en als je dan naar de wc gaat ben je meteen niet meer geil.
  2. kriebel eerst tussen je benen enzo of aan je vulva
  3. ga liggen/zitten met je benen open en bloot.
  4. Ga over iets geils fantaseren
  5. Als je iets anders wil proberen, steek er dan een borstel in, werkt goed voor mij!

succes!


Hulp nodig hahaha 🙈


Ik denk gewoon doen wat de andere hier zeggen, heb het zelf nog nooit gedaan maar als je het te eng of spannend vind: er is niemand die je zegt dat je het moet doen eh!

 

Succes 


Reageer