Vraag

eerste keer sex waar en hoe oud


Badge

Hey iedereen ik ben 14 en vroeg me af of iemand van 14/15 al sex heeft gehad zo ja 

 Hoe heb je je vriendin (of miss was het niet je vriendin )zo ver gekregen om het op 14 of 15 jarige leeftijd sex te hebben en waar was dat dan bij elkaars thuis of ergens anders ik zou dat echt willen weten dan kan misschien ook mijn eerste keer hebben want ik wil dat echt wel 😅. 
 

Alvast bedankt 🙏 


16 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Bij mij was het eerder dan 14/15 jaar

Badge

@Annoniem0  mag ik vragen hoe dat voelden en hoe je hebt gevraagd aan je vriendin of zij dat ook wou ? Je moet het mij niet echt zeggen maar dat zou wel fijn zijn

well, ik was 13, laatste week voor zomer, examens gedaan, lekker chille.

k zat in parkske beetje muziek, komt meisje “hallo” blablabla…  ga mee nr r huis na mcdo. film kijke dan beginne strele en voor je t weet zit ze me u stijve in r hand (en mond).  k kende r ni (paar x gezien) en wou stoppe toen dacht k: fuck deze wetten, lekker (klungelige) sex… was wel tof wou nog n x komt ineens t heetste meisje ooit (was dr achternicht) lekker triootje gedaan.

om 1 of adnere rede ben k boos op mezelf, was ni zo slim, hd maagdelijkheid betr bewaard vr iemand die k leuk vind. nooit meer gezien.lol

Badge

@boibanana gast wojow dat is men droom hoe deed je dat dan hoe ging dat heb je haar gwn naar huis genomen en hoe heb je het gdn of heb je het eerst gevraagd aan haar en ken jij miss nog tips die mij verder kunnen helpen want ik wil dat super graag

 

Badge

Nou... Ja, gisteren ben ik ontmaagd door een man die 9 jaar ouder is dan mij in zijn auto. Hij kwam me ophalen en we reden naar een doodlopende weg. Echt zo dom van me hij had me letterlijk vrijwillig kunnen ontvoeren. 

Hij is 23 jaar. We deden het en ik heb gelijk de morningafterpil geslikt. Ik dacht dat doe ik toch maar een keer, maar ik wil zo graag nog een keer met hem afspreken. Dus ik ga aan de pil nouja proberen

Badge

  @Nieuws 

 

bedankt voor je reactie 👍🏽

Badge

Hey iedereen ik ben 14 en vroeg me af of iemand van 14/15 al sex heeft gehad zo ja 

 Hoe heb je je vriendin (of miss was het niet je vriendin )zo ver gekregen om het op 14 of 15 jarige leeftijd sex te hebben en waar was dat dan bij elkaars thuis of ergens anders ik zou dat echt willen weten dan kan misschien ook mijn eerste keer hebben want ik wil dat echt wel 😅. 
 

Alvast bedankt 🙏 

Ik heb nog geen seks gehad ma ik zou het ijg wel echt graag doen ma ik zou gw nie weten me wie dus ja 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog geen 14 kan het dus niet beantwoorden 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog geen 14 kan het dus niet beantwoorden 

Maar heb wel al sex gehad

Reputatie 7
Badge +9

Toen ik misschien 1 maand na ik 15 was geworden.

 

We hadden net 2 maanden gedated. Ze vroeg of ik haar vriend wilde zijn tuurlijk zij ik ja😂

 

Iets later, Tja die dingen gebeuren.

Voor mij was het een bijzondere gebeurtenis.

Ik had haar niet overgehaald. We wouden het allebij.  misschien had ik iets langer kunnen wachten in onze relatie maar ik heb er geen spijt van.

Reputatie 7
Badge +17

Ik was net geen 15 meer (2 weken 16) en mijn (nu ex) vriendin en ik hadden 4 weken verkering.

Ik heb haar niet over hoeven te halen (zou ook niet ok zijn). We wilden het allebei heel graag. Heb dus nergens spijt van.

De eerste keer was bij mij thuis. Wel awkward (ik was best snel ‘klaar’ zeg maar😄) maar ook best bijzonder.

Ik heb nu sinds februari een vriendje (ben bi) en echt seks hebben we nog niet gehad, alleen aftrekken en pijpen. Daar wachten we nog mee tot we er allebei klaar voor zijn.

Badge

Er is een goed nieuws voor jou. Sex is niet langer strafbaar vanaf 14 jaar.maar je ga wel protection aan doen(⁠ー⁠_⁠ー⁠)

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog geen 14 kan het dus niet beantwoorden 

Maar heb wel al sex gehad

Ja ik heb wel sex gehad 

Er is een goed nieuws voor jou. Sex is niet langer strafbaar vanaf 14 jaar.maar je ga wel protection aan doen(⁠ー⁠_⁠ー⁠)

Nou dat ligt volgens mij wel aan het leeftijdsverschil, en of het onder dwang is gebeurd!

Ik ben nog geen 14 kan het dus niet beantwoorden 

Maar heb wel al sex gehad

Ja ik heb wel sex gehad 

Zit je nu serieus gewoon op je zelf te antwoorden?😂

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog geen 14 kan het dus niet beantwoorden 

Maar heb wel al sex gehad

Ja ik heb wel sex gehad 

Zit je nu serieus gewoon op je zelf te antwoorden?😂

Ow ja ik zie het🙈🙈

Reageer