Vraag

eerste keer sex

  • 27 September 2023
  • 4 reacties
  • 877 Bekeken

Reputatie 3
Badge

hey ik weet dat ik dit al een keer gevraagd heb maar misschien ziet iemand het die het eerder nig niet had gezien… ik en iemand anders willen onze maagdelijkheid verliezen met elkaar. we weten geen goede plek om dat te doen want onze ouders zijn eigenlijk altijd thuis hebben jullie tips die gratis zijn?


4 reacties

Badge

Misschien naar een bos ( wandelen en vragen of ze het wilt doen ) 

Of een lege speeltuin ( waar niemand is ) 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 

Reputatie 4
Badge +1

Ik denk niet dat een bos of speeltuin verstandig is, er kan altijd iemand langskomen en dat is echt niet de bedoeling. Ik zal of wachten op een moment dat je ouders gaan wandelen of naar een feest ofzo en dan afspreken met diegene om het thuis te doen. Ik zal het eig alleen thuis in bed doen, want openbaar is niet fijn voor jezelf en voor anderen. Je kan misschien een x logeren en dan stilletjes bij elkaar in bed gaan liggen en het stil doen? Of overdag stil doen, maar dan moet er wel een slot op je kamer zitten. Haha risky. Maar ik zal je aanraden om het in een huis te doen en niet openbaar of buiten 

Liefs M

Reputatie 1
Badge +1

Het gewoon dien wanneer je n keertje alleen thuis bent want stil dat gaat niet zo goed 😉  ook condoom gebruiken en jullie moeten allebij ontspannen zijn want anders gaat het niet soepel

Badge

heeft een van jullie geen tuin huisje ofzo of een schuur dar kan je het doen

Reageer