Vraag

eerste keer sex


Reputatie 1
Badge +1

Hey mensen

K ben 13 (k weet dat dit jong is en maak er verder geen opmerkingen over want k weet dat het niet slim is etc.) Maar k heb dus voor het eerst sex gehad. Maar toen zijn lul in mij kwam kreunde ik niet. K moest zelfs lachen ( i know weird)  maar ook niet na een paar stoten. Is dit raar? En hoe oud waren jullie toen jullie ontmaagd werden?


11 reacties

Badge

Deed het pijn?

 

En waarom moest je lachen

Reputatie 1
Badge +1

Deed het pijn?

 

Ja ik voelde het wel. Het was fijn en pijnlijk tegelijkertijd....

Dat is apart maar leuk voor jou veel plezier verder 

Hoezo dat nou weer 🤣

Vroeger speelden kinderen van 13 nog buiten tikkertje of verstoppertje maar nu zijn ze aan t neuken 🤮

Ja dat klopt niet alle kinderen van 13

 

Hallo Victoria :)

Was het verder een fijne ervaring, er zijn zelfs meisjes van 11 die al seks hebben (Ik heb dat is een keer gelezen in een topic).

-Dr8gon99

Het was een reactie op mixi

Badge

Ik was 12 maar als je niet kreunde betekent dat de lul nie zo groot was bij mijn lief kreunde ze hard

Beste Victoria,

 

Kreunen tijdens seks is niet iets dat automatisch gaat. Vaak doen vrouwen dat om te laten zien dat ze genieten, maar dat hoeft dus helemaal niet!

 

Je hoeft je niet te schamen omdat je 13 bent en seks hebt gehad, er zijn genoeg mensen die zelfs al op jongere leeftijd zijn ontmaagd. Als jij je er fijn bij voelt kan je gewoon seks hebben, op welke leeftijd dan ook. Zorg er wel voor dat je alleen met mensen seks hebt die je vertrouwt, en dat je het veilig doet.

Reageer