Eerste keer sex

  • 2 March 2018
  • 4 reacties
  • 923 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

Ik ga zondag voor het eerst sex hebben, maar ik vinger eigenlijk bijna nooit. Net heeft de desbetreffende jongen mij gevingerd en daarna bloedde het... Ik maak me best wel zorgen, want zal het erger gaan bloeden met sex? Daar ben ik een beetje bang voor... Hoe kan ik dit aanpakken? Is er een manier om dit aan te pakken?

xx

4 reacties

De eerste keer seks voor mij was echt een drama; ik was veel te gespannen waardoor het juist niet lukte. Door te plannen wanneer je seks gaat hebben word je alleen maar zenuwachtig. Ik vingerde zelf ook nooit, mijn vriend en ik hebben eerst een paar maanden alleen maar gevingerd en afgetrokken elkaar beter leren kennen op dat gebied. Ik bloedde wel de eerste keer, je kunt een handdoekje er onder leggen. Je moet proberen zoveel mogelijk voorspel te hebben tot jij ook goed opgewonden bent en dan kan hij voorzichtig proberen bij je binnen te komen. Bij mij deed dat heel veel pijn waardoor ik toen mijn spieren aanspande en het al helemaal niet meer lukte en nog meer pijn deed. Als dat gebeurd moet je vriend vooral niet doorstoten. In iedergeval veel plezier haha x
Ah thanks voor je reactie!

Hij is gelukkig wel heel lief voor me en heeft beloofd alles heel langzaam te doen op mijn tempo dat is in ieder geval fijn!
Dat scheelt! Probeer te ontspannen en als het pijn doet of moeilijk gaat kan het ook helpen om bovenop te gaan je kan dan zelf sturen ne bepalen hoe diep je gaat.
Voorspel is dan in ieder geval belangrijk voor jou.
Daarnaast zou je ook glijmiddel kunnen gebruiken ( zit vaak al op condooms) zodat het wat minder stroef gaat.

Reageer