Vraag

Eerste keer seks te veel pijn

  • 2 March 2018
  • 8 reacties
  • 7039 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb gister mijn eerste keer gehad met mijn vriendje maar het brandde heel erg en hij past er niet helemaal in. Het deed zo veel pijn ik zij dat hij maar moest doorduwen maar dat wilde hij niet doen. Help??

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Goed van je vriendje dat hij niet naar je heeft geluisterd. Het lijkt erop dat je gewoon niet nat (genoeg) was. Of dat je veel te gespannen was. Want was je dat wel geweest, had je en geen branderig gevoel en is je vagina wijder, dus gaat hij makkelijker in je.

Iedereen kan je vertellen om ontspannen te zijn, maar je kan jezelf niet dwingen om dat te zijn. Zorg ervoor dat je je prettig voelt en dat je relaxed bent dat helpt in ieder geval. Daarbovenop moet je, bij de volgende keer, zorgen dat je genoeg opgewonden (vochtig) van jezelf bent. Dus neem genoeg tijd voor voorspel. Of gebruik gewoon veel glijmiddel. Dit zal ervoor zorgen dat je geen branderig gevoel meer hebt + dat hij makkelijker in je kan te glijden. En daarmee zouden je problemen opgelost moeten zijn.

Seks hoort, ook bij de eerste keer, geen pijn te doen. Vaak lees ik dat jongeren denken dat dat erbij hoort, maar als je gewoon ‘goed’ te werk gaat hoort het geen pijn te doen, hoogstens even vervelend in het begin. Als het wel pijn doet is het meisje gewoon niet nat genoeg, of is ze te gespannen. Dus mocht het de volgende keer weer niet lukken, wacht er dan mee. Het zal ook niet prettig zijn als je te gespannen bent of niet nat genoeg etc. Zorg gewoon dat je je dan meer op je gemak gaat voelen bij hem als je naakt bent. Op gegeven moment zal het dan vlekkeloos gaan en daarna heb je er nooit meer last van. Hij zal dat echt wel begrijpen, aangezien hij zelf niet doorging terwijl jij hem daartoe aanspoorde. Waar je hem echt wel voor mag bedanken.

Mocht je nou, als je door wat dan ook echt onwijs vochtig bent, nog steeds een branderig gevoel ervaren raad ik je aan even langs je huisarts te gaan. Misschien heb je dan namelijk een schimmel of iets dergelijks.
Mijn eerste keer deed ook veel pijn terwijl ik wel nat genoeg was. Ik was veel te zenuwachtig doordat zodra hij probeerde in me te komen ik een beetje pijn kreeg, maar toen spande ik mijn spieren aan waardoor het meer pijn deed.

Wat bij mij hielp was om zelf boven op te gaan, dan heb je zelf controle over de bewegingen. Of als jij onder gaat je bekken te kantelen en proberen met je handen hem er in te doen.
Reputatie 3
Badge +8
Als je ontspannen bent, gewoon ‘glijmiddel nat’ bent (nat genoeg is ook weer relatief) en hij niet exorbitant groot geschapen is kan het gewoon geen pijn doen. Maar redelijk vaak is dat bij de eerste keer niet het geval, waardoor het pijn kan doen.

Ben je namelijk niet ontspannen knijpen je bekken het soort van dicht, waardoor een marker zich in een puntenslijper moet gaan boren. Dat gaat hem natuurlijk niet worden. En zoals Femke zegt; wanneer je die pijn voelt spannen je spieren rondom aan en knijp je het nog meer dicht waardoor het verergerd.

Kwestie van ontspannen zijn en zo vochtig mogelijk zijn. Het tweede kun je simuleren met glijmiddel, maar het eerste zul je gewoon moeten zijn op het moment.

Je kunt of door die pijn heen willen en het de eerste keer of keren accepteren. Of je wacht tot je helemaal ontspannen kunt zijn op the moment of truth.
Ik zou voor het tweede kiezen, aangezien dat voor beide veel prettiger is. Er is toch veel meer dan alleen penetratie, dan kunnen jullie in de tussentijd die skills verbeteren. Bovendien is de kans dan groot dat je vanzelf meer ontspannen wordt, aangezien je je steeds meer op je gemak gaat voelen.
Mochten jullie het per se nu willen, dan zul je door de pijn heen moeten. Maar als jij het dat waard vindt; niemand houdt je tegen.
Ik heb het zelf nog nooit gedaan ik wil het wil inpricipe maar ben bang dat heet pijn gaat doen ik denk wel dat de mensen die al gereageerd hebben veel tips hebben gegeven maar 1 tip nog ZORG DAT JE Geil bent als je dat namelijk niet bent dan doet het al helemaal pijn! Xxx XX-Anoniem
Hi Flood,

hierboven zijn al een aantal dingen genoemd, dus ik denk dat ik met de linkjes wel een aantal dingen dubbel vertel, maar misschien is het wel handig om even op sense.info te kijken. Misschien staat er nog iets tussen wat hier nog niet genoemd is.

https://www.sense.info/seks/de-eerste-keer

https://www.sense.info/seks/seksuele-problemen/pijn-tijdens-seks/pijn-tijdens-de-seks-meisjes

https://www.sense.info/seks-abc/p/pijn-bij-het-vrijen

https://www.sense.info/seks/seksuele-problemen

Ik heb het ff snel door gekeken en ik geloof niet dat het erin stond, maar misschien is het een idee om voordat je gaat neuken eerst met een (kleine) dildo soort van te oefenen. Dan raak je al een beetje gewend dat er iets in zit, misschien dat het dan ook makkelijker gaat als je vriend zijn piemel er bij jou in stopt.

Succes en veel plezier.

Btw jullie seksen toch wel veilig (pil/condoom) hoop ik.

Groetjes,
M&M's
Ik was wel geil en niet zo bang en hij haalt hem eruit voor hij klaar komt dus we doen het wel veilig. We hebben geen dildo om te proberen.
Hi FLOOD,
Er uitgaan voor hij klaarkomt is NIET VEILIG !!!!!
Gebruik een condoom en gebruik glijmiddel!
Vrij veilig!!! M12G
"en hij haalt hem eruit voor hij klaar komt dus we doen het wel veilig. "
Naast het feit dat het niet tegen SOA's beschermt is er altijd nog de kans dat het aantal zaadcellen in het voorvocht de drempelwaarde haalt. En dan kun je zwanger worden. Niet echt veilig dus.

Reageer