Skip to main content
Vraag

eerste keer seks met vriendin

• March 11, 2025
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Hallo ik ben een jongen van 14 en wil graag voor de eerste seks met me vriendin maar ik weet totaal niet hoe hieraan moet beginnen we zijn er  wel alle 2 klaar voor hebben jullie nog tips

2 reacties

lunatjeee.xoxo
Forum|alt.badge.img+2

Hey hey! 

Ik wil niet judgen maar 14 jaar is wel jong! Je denkt best 2x na, als je het allebei wilt doen, zorg dan dat je alleen thuis bent en het vooral veilig doet. Bespreek rusig of er grenzen zijn. Zo ja? Welke? Spreek ook een codewoord af. Als het niet gaat dat je dat kan zeggen. Zorg ook dat ze genoeg “nat” is. Zo doet het voor haar ook minder pijn. Ik zou als ik van jou was rustig praten hoe en wat. Daarna kussen en zo verder. Denk er steeds aan, als het niet lukt of iemand zegt stop. Dan stop je! 

Ook is het belangrijk dat je wel echt alleen thuis bent, nu denk je. Deur op slot kan ook. Neen, best ben je ergens alleen. Je weet nooit…

Voor andere tips kan je naar Sense site of andere sites! Hopelijk heb ik je kunnen helpen!

Groetjes!!

( tikfoutje aangepast door De Kindertelefoon )

karamellolly
Forum|alt.badge.img

belangerijkste regel: anticonceptie, ik zou, met welke vraag dan ook je hebt, eerder naar https://sense.info/nl/hulp-advies#chat ipv kindertelefoon, het zijn ook professionals en ze zijn ook via whatsapp beschikbaar. Hopelijk helpt dit