Skip to main content

Ik ben een jongen van 15 jaar en me vriendin is ook 15 jaar

En we kennen elkaar al 6'5 jaar waarvan 5 jaar verliefd

En we gaan vaak samen naar de bioscoop en naar steden en uit eten en we komen vaak bij elkaar thuis.... en gisteren gebeurde het 

We hebben gisteren avond voor de eerste seks gehad en we vonden het allebei heel fijn is dat normaal

En toen hadden we de hele tijd seks, en ik kwam klaar 

Is dat normaal op onze leeftijd want we willen weer

Ik hoor het graag !

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumegel 6. 

Hey jongen! Wat leuk dat jullie allebei seks wilden en het zo lekker vonden. Het is heel normaal seks te hebben op jullie leeftijd. Ik was zelf 13 bij de  eerste keer en heb daar nooit spijt van gehad.
Heeft je vriendin wel een spiraaltje, slikt ze de pil of had je een condoom om?


Hey jongen! Wat leuk dat jullie allebei seks wilden en het zo lekker vonden. Het is heel normaal seks te hebben op jullie leeftijd. Ik was zelf 13 bij de  eerste keer en heb daar nooit spijt van gehad.
Heeft je vriendin wel een spiraaltje, slikt ze de pil of had je een condoom om?

 

Ja we vonden het heel fijn 😁

We zaten op de bank en ze deed ineens al haar kleren uit en we gingen zoenen en even later seks het was de avond en nacht van me leven 😅😁

Oke gelukkig dat het normaal is

Nee ik had geen condoom ze slikt wel de pil 🤭


Zelf vind ik 15 jaar nog net iets te jong, maar het is zeker normaal:) 

Liefs x Banaantje 


Zelf vind ik 15 jaar nog net iets te jong, maar het is zeker normaal:) 

Liefs x Banaantje 

Oke dat snap ik

Maar gelukkig het normaal is :)


Hey jongen! Wat leuk dat jullie allebei seks wilden en het zo lekker vonden. Het is heel normaal seks te hebben op jullie leeftijd. Ik was zelf 13 bij de  eerste keer en heb daar nooit spijt van gehad.
Heeft je vriendin wel een spiraaltje, slikt ze de pil of had je een condoom om?

 

Ja we vonden het heel fijn 😁

We zaten op de bank en ze deed ineens al haar kleren uit en we gingen zoenen en even later seks het was de avond en nacht van me leven 😅😁

Oke gelukkig dat het normaal is

Nee ik had geen condoom ze slikt wel de pil 🤭

Als je geen condoom had maar als ze wel de pil slikte zou ik voor de zekerheid voor haar een morning after pil halen, voor de kleine kans dat ze bevrucht is


Hey jongen! Wat leuk dat jullie allebei seks wilden en het zo lekker vonden. Het is heel normaal seks te hebben op jullie leeftijd. Ik was zelf 13 bij de  eerste keer en heb daar nooit spijt van gehad.
Heeft je vriendin wel een spiraaltje, slikt ze de pil of had je een condoom om?

 

Ja we vonden het heel fijn 😁

We zaten op de bank en ze deed ineens al haar kleren uit en we gingen zoenen en even later seks het was de avond en nacht van me leven 😅😁

Oke gelukkig dat het normaal is

Nee ik had geen condoom ze slikt wel de pil 🤭

Als je geen condoom had maar als ze wel de pil slikte zou ik voor de zekerheid voor haar een morning after pil halen, voor de kleine kans dat ze bevrucht is

 

Oke bedankt 😃


Niks mis mee als jullie het allebei fijn vonden.

Als ze de pil gewoon goed slikt hoef je in principe geen morning after pil te halen (kan wel natuurlijk). De kans dat ze zwanger wordt is echt wel heel klein.


Niks mis mee als jullie het allebei fijn vonden.

Als ze de pil gewoon goed slikt hoef je in principe geen morning after pil te halen (kan wel natuurlijk). De kans dat ze zwanger wordt is echt wel heel klein.

Oke gelukkig 


Goed dat jullie het allebei fijn vonden en ook goed dat ze de pil slikt! 😁

Toch zou ik als jou was (ben zelf een meisje) een condoom dragen, want je weet het maar nooit.

De kans blijft toch nog heel klein dat ze zwanger word dus maak je vooral geen zorgen, 😊

Edit: doe geen 2 condooms over elkaar heen want dan kan het scheuren door de wrijving.


Als je vriendin de pil goed slikt is dat in principe wel genoeg hoor. Maar dan moet ze hem wel goed slikken. 

Seks is het lekkerste wat er is. Geniet van elkaar.  Daar hoef je je echt niet voor te schamen.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 10.


Reageer