Skip to main content

eerste keer seks dinsdag

• May 2, 2025
  • 14 reacties
  • 3008 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey ik ben een meisje nu 13 jaar en ik heb een vriendje van 16 hij komt uit 2009 en ik uit 2011 en wij houden heel erg van elkaar enzo en we hebben besloten om een middagje alleen thuis te nemen mijn moeder en stiefvader zijn beide dan werken dus dan heb ik hem uitgenodigd om bij mij thuis te komen alleen mijn moeder weet dit niet en er gaat waarschijnlijk ook sex plaats vinden ik heb condooms gehaald en ben aan de pil dus zwanger zal ik niet worden maar ik ben behoorlijk bang door traumaโ€™s uit het verleden hij weet dit ook alleen ik vind het moeilijk om door mijn traumaโ€™s nee te zeggen en ben ook bang om mijn lichaam te laten zien zeg maar zou iemand mij hier mee kunnen helpen ๐Ÿ˜˜

14 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Voor jullie beginnen eerst een keer goed praten, nee is nee, stop is stop. Wat mag wat liever niet. Praat ook misschien over dat trauma met hem. Dan weet hij ook wat er in jou afspeeld.ย 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 2, 2025

Voor jullie beginnen eerst een keer goed praten, nee is nee, stop is stop. Wat mag wat liever niet. Praat ook misschien over dat trauma met hem. Dan weet hij ook wat er in jou afspeeld.ย 

Hij weet mijn trauma al en hij gaat ook voorzichtig zijn alleen ik kan niet aangeven wat ik wel en niet wil dus dat is een probleemย 

• May 3, 2025

Als je nu al weet dat nee zeggen moeilijk isโ€ฆ en leeftijdsverschil is ook niet klein

En natuurlijk zegt hij die lieve dingen: hij wil gewoon seks. En jij bent verliefd dus ook niet helder.

Alles bij elkaar opgeteld: onverstandig en je bent er te klein / weerloos voor: doe het niet- je gaat spijt krijgen

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Als je nu al weet dat nee zeggen moeilijk isโ€ฆ en leeftijdsverschil is ook niet klein

En natuurlijk zegt hij die lieve dingen: hij wil gewoon seks. En jij bent verliefd dus ook niet helder.

Alles bij elkaar opgeteld: onverstandig en je bent er te klein / weerloos voor: doe het niet- je gaat spijt krijgen

Hรฉ uhm ik snap deze gedachte en ik heb toestraks er even goed over gesproken en hij gaat mij er door heen helpen en hij gaat letten op mijn face expressions tijdens de seks als ik geen stop of nee kan zeggen zodat ik alsnog een fijne eerste keer kan hebben verder uhm ja hij is niet slecht mijn familie weet het ook en die zeggen ga lekker je gangย 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

Ik ga toch wel doen ook al vind ik je heel erg moeilijk en eng ik hou jullie wel op de hoogteย 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 4, 2025

Is er dan iets gebeurt of niet?

ย 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

ik snap dat het heel eng is maar onthoud:ย nee is nee. je moet geen dingen doen die jij niet wilt. bespreek dit van tevoren. en ik snap dat het eng of spannend is! dat hoort erbij.

xx

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 4, 2025

Is er dan iets gebeurt of niet?

ย 

Niet tussen ons maar ja ik ben een soort van gemanipuleerd om dingen te doenย 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 8, 2025

hey heb je al een update?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 10, 2025

hey heb je al een update?

Ja zeker we hebben dinsdag niks gedaan we hebben gisteren wel gekust met zijn 3e en we gaan aankomende dinsdag een trio doen voor mijn ontmaagdingย 

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 11, 2025

leuk! update ons!

maar wie komt er dan bij? met de trio?

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 12, 2025

leuk! update ons!

Het zou zijn beste vriend zijn maar nu niemand meer voor alle meiden ga niet met jongens die praktijk onderwijs doen by girls ๐Ÿ˜˜

anoniemja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 13, 2025

leuk! update ons!

Het zou zijn beste vriend zijn maar nu niemand meer voor alle meiden ga niet met jongens die praktijk onderwijs doen by girls ๐Ÿ˜˜

haha oke, hoe ging het?ย 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 13, 2025

leuk! update ons!

haha oke, hoe ging het?ย 

We hebben uiteindelijk helemaal niks gedaan van daar dat berichtย