Skip to main content
Vraag

Eerste keer seks

• June 6, 2025
  • 4 reacties
  • 1072 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ga de 21e naar mijn vriend. We zijn al een tijdje samen en hebben al wat dingetjes gedaan 😜.  Ik ben 15 en hij ook alleen ik vind het maar spannend. Een tijd terug voelde ik voor het eerst zijn boner, hij had een spijkerbroek aan dus ik heb er toen verder niks mee gedaan. Die keer daarna wel..ik ging op zijn schoot zitten en toen werd hij hard, we hebben wat gezoend blablabla en toen kwam het zo ver! Ik vroeg hem eerst of hij het oke vond als ik een stap verder ging, hij zei ja. Ik heb hem toen afgetrokken en gepijpt alleen dat ging iets minder goed. Ik vond het eerst raar maar wel lekker, BLIJKBAAR voelde hij mijn tanden wat natuurlijk super ongemakkelijk is. Ik heb denk ik wel 3x aan hem gevraagd of hij al ver was. Nu ga ik over 2 weken naar hem toe en we zijn allebij klaar voor de volgende stap. Alleen de vraag is; Hoe?

1. Hoe begin je?
  2. Doe jij de condoom om of hij?
  3. Wat als zijn penis niet past?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3

1) hoe begin je, als je in de kamer bent, ff chillen praten ext daarna moet je zonop hem zitten je weet wel hoe. Dan zal hij wel stijf worden. Dan kan je je beginnen uitkleden. En hij ook. En dan doen jullie verder.

Ik zou hem de condoom laten aandoen, eikel is gevoelig, fijn voor hem om goed te hebben. En zijn peniz zal passen er moet een fk kind door

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

@Anoniempjee2009 jou laatste zin klopt niet want sperma is super klein. En ​@Anoniem. een 15 jarige zijn penis is echt niet groter dan 13cm stijf. En condooms zijn best groot. Trouwens ik zal als ik een meid was ook de pil slikken. Als hij zegt dat “het niet past” dan gelijk stoppen dat is onzin. Ik zou als tip een ultra thin van de kruidvat kopen anders heb je een enorme dikte aan rubber in je ik heb dat gehoord van andere meiden. Ik weet hier zelf niks van ik ben zelf een jongen maar goed. De Kruidvat condooms zijn goedkoop en heel erg betrouwbaar.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 15, 2025

@Ananas69420 Vraagje over de condooms; ik heb zelf de ultra safe van durex, zijn die ook goed?

• Net nieuw
  • June 18, 2025

ik heb ze zelf al eens geprobeerd en ze zijn uitermate geschikt