Skip to main content

Ik ben een meisje van 13 en ik denk vaak aan seks en ik wil het ook maar ik heb niemand en ben bang voor de pijn hebben jullie je eerste ervaring 

ik ben een jongen 17 en en steeds single. geen ervaring in een relatie en seks.

om een jongen te krijgen voor relatie en seks te hebben. is het beste dat je de eerste stap zet naar hem toe. dat vinden wel de meeste jongens wel een green vlag. waar je van denkt dat dat de ware zou kunnen zijn voor mij. de eerste keer seks. kan meestal wel pijn doen bij sommige meisjes. de belangerijkste is dat je er over gaat praten met die gene waar je seks mee hebt. waar je wel en niet goed voelt. HEEL BELANGERIJK 

@jantje3.0 

Oke bedankt voor de reactie ik durf alleen niet op iemand af te stappen 

onnodige quote verwijderd KT

Heyy, je leeftijd is volgens mij gwn prima voor de eerste keer seks, en wat jantje3.0 ook al zei is het het beste als jij op de jongen afstapt dat hoeft niet meteen heel heftig te zijn kan ook  gwn met een normaal gesprek beginnen mss dan een keer bij elkaar op bezoek en het dan uiteindelijk vragen als je denkt dqt hij er klaar voor is, over de pijn is zeker iets te doen om het te verminderen als jij boven op zit kan je namelijk veel meer sturen over hoe veel je wilt en heb je meer de leiding over jezelf en kan je kiezen hoe snel enzo je wilt dat geldt ook voor de pijn dat vermindert ook de pijn. Ik hoop dqt je iets aan mijn reactie hebt en go for it girl!! 💕 groetjes me☺️

@jantje3.0

Oke bedankt voor de reactie ik durf alleen niet op iemand af te stappen 

onnodige quote verwijderd KT

Dan ben je er ook nog niet klaar voor 

Reageer