Skip to main content

ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een relatie met iemand van 13, bijna 14. hij is best wel vaak geil en laatst gingen we afspreken en achgeraf vond ik een condoom wat hij stiekem in mijn zak had gestopt in mijn zak. is het normaal als we seks zouden hebben of als we zouden neuken op deze leeftijd?

Hey, 

Als jullie er beide klaar voor zijn. Gewoon doen. Dat moet ieder voor zichzelf beslissen.


Als jullie het allebei graag willen zou ik het doen maar ik zou de eerste keer beginnen zonder penetratie gewoon liggend naakt over elkaars geslachtsdeel heen wrijven en dan na een tijdje pas voorzichtig proberen om je vriend zijn penis echt in je kutje te steken zodat je al flink opgewonden bent en ik zou het ook zelf proberen als ik jou was om je vriend zijn penis in je kutje te krijgen jij voelt als meisje het beste aan hoe het moet en om het zonder jezelf  pijn te doen toch voor elkaar  te krijgen. Ik heb zelf ook nog geen seks gehad met een jongen maar dit is hoe ik het zou doen ik zou ook nog stiekem een beetje plassen terwijl om zeker geen pijn te hebben dat werkt als natuurlijk glijmiddel en een jongen merkt het verschil toch niet maar dat is mijn persoonlijke voorkeur natuurlijk.


Reageer