Vraag

eerste keer seks

  • 27 June 2023
  • 3 reacties
  • 1008 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen van 14 en de beste vriendin van mij, ik ken haar al heel lang vroeg wat ik wou voor mijn verjaardag het kan ook iets zijn dat we dan doen, en ik maakte als grap seks en ze zei oké ik heb nog wel van school thuis een condoom liggen kom je morgen middag bij mij? ( dit was vorige week ) dat deed ik dus maar ik ging er niet van uit dat we echt dat zouden doen, en toen waren we samen op haar kamer en zei de je wilt toch nog wel, en toen deed ze haar kleren uit en de mijne ze zei, wow ik heb je nog nooit zo mooi en sexy gezien, en toen zei ze wil je eerst bij mij voelen of wil je gelijk beginnen eerst even voelen en dus even starten en toen dus seks. 
 

mijn vraag is, is dit niet een beetje jong voor ons, en wat had ik misschien kunnen doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoe bedoel je met wat had ik kunnen doen? Ikzou zeggen als je dit ook zelf wouw lekker bezig man

en ik vind dit nog niet te jong

Badge

Vanaf je 14de is het mits er minder dan 3 jaar leeftijdsverschil is, is het niet illegaal en je tweede vraag snap ik niet helemaal

Mijn persoonlijke mening is dat op seks geen leeftijd staat als je het allebei wil ik heb al sinds mijn 10:jaar seks met mijn bff en hebben geen van beide spijt zijn nu allebei 13 en doen het nog steeds wij zien het meer als oefenen en elkaar genot geven we zijn niet lesbisch ofzo.

Reageer