Eerste keer seks

  • 1 June 2023
  • 2 reacties
  • 368 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

De tijd is bijna aangebroken! Ik ga binnenkort voor het eerst seks hebben met mijn vriend en voor hem is dit niet de eerste keer maar voor mij wel en ik vind het best spannend. Ik heb dus wat eisen (ja ik weet dat dat raar is) mijn eisen zijn dat het donker moet zijn in de kamer, dat hij mij niet mag beffen (ik weet niet waarom maar ik heb hier een grote angst/fobie voor) en hij moet een condoom gebruiken en het liefst ook glijmiddel. Is het raar om deze dingen tegen hem te zeggen? En is het raar dat ik echt absoluut niet gebeft wil worden?

En de laatste vraag: heeft iemand nog tips voor de eerste keer?


2 reacties

Als het je eerste keer is dan is het verstandig om naast een condoom ook de pil te gebruiken! Geen idee hoe oud je bent, maar zorg dat je 1ste keer echt iets speciaals is en niet iets waar je spijt van gaat hebben achteraf. Zou persoonlijk zelf alleen seks willen hebben met iemand waar ik al best lange tijd een relatie mee heb en volledig kan vertrouwen. En dat jij niet gebeft wilt worden is prima toch? Niet iedereen vind hetzelfde fijn en/of lekker.

Badge

Het is heel normaal om wat eisen te stellen, en al helemaal bij de eerste keer. Maar wat @TikTak al zei zorg dat je die gene 100% kan vertouwen niet alleen met de zo gezechte regltjes(niet kleineerd bedoelt) , maar ook op het relatie onderwerp. Darom is het niet slim om seks te hebben met iemand die je pas net kent. Natuurlijk weet ik niet of dat het geval is maar zo wel zou ik het mischien nog even aankijken. En als je het echt wilt is het ook goed maar zorg dan wel dat je je echt vijlig kan voelen en dat het ook allemaal vijlig gebeurt.

Reageer