Skip to main content
Vraag

Eerste keer naaktstrand + vragenlijst

• April 30, 2025
  • 8 reacties
  • 1942 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi jongens en meiden, 

Vandaag  ben ik met het mooie weer voor het eerst naar het naaktstrand gegaan.  Eerste keer dat ik mijn broek uit deed vond ik het even spannend, maar daarna was er een hele relaxte sfeer. Helaas waren er maar heel weinig jongeren, er was 1 meisje van ongeveer mijn leeftijd (16). Dat was heel leuk om te zien en ik hoopte eigenlijk meer jongeren te zien.  

Hier nog een vragenlijstje over het naaktstrand:

Geslacht:

Leeftijd:

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen?

Met wie was je op het naaktstrand?

Waren er veel jongeren op het naaktstrand?

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien?

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand?

(Meiden) Ga je wel eens topless op het normale strand?

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat?

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden.

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Hoi jongens en meiden, 

Vandaag  ben ik met het mooie weer voor het eerst naar het naaktstrand gegaan.  Eerste keer dat ik mijn broek uit deed vond ik het even spannend, maar daarna was er een hele relaxte sfeer. Helaas waren er maar heel weinig jongeren, er was 1 meisje van ongeveer mijn leeftijd (16). Dat was heel leuk om te zien en ik hoopte eigenlijk meer jongeren te zien.  

Geslacht: Nee, ik leef nog.

Leeftijd: 14

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen? ik wil het wel, alleen ben bang dat ik dan hele tijd met erectie rondloop.

Met wie was je op het naaktstrand? --

Waren er veel jongeren op het naaktstrand? --

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien? als ik er zou zijn wel ja

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand?  Nee man, ben daar nog nooit geweest, maar heb jij die wel gekregen?​​

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat? nee, doe ik altijd thuis.

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat jullie het een leuke vragenlijst vonden.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Hey jongen van 14,

Bedankt voor je reactie! Ik was super bang dat ik een stijve zou krijgen maar heb me voordat ik ging even afgetrokken en heb geen erectie gekregen. Echt een aanrader om een keer te gaan!

Forum|alt.badge.img+1

Klinkt goed zijn er nog dingen die ik moet weten of waar een goed strand is

Forum|alt.badge.img+1

Geslacht: jongen 

Leeftijd:  13

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen?

ja ik zou het wel willen maar ik denk dat ik stijve zou krijgen

Met wie was je op het naaktstrand?

Waren er veel jongeren op het naaktstrand?

ik liep er een keer per ongeluk over heen met me familie er waren alleen maar oude mensen

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien?

ja opzich wel

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand?

nee

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat?

nee heel soms achter een handdoek ofz of in zon kleedhokje

• May 3, 2025

Nooit geweest en het klinkt heel interessant maar ik ben er te schijterig voor dus ja… dromen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

Hoi jongens en meiden, 

Geslacht:   meisje

Leeftijd:    16

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen?   ja

Met wie was je op het naaktstrand?   vriendinnen

Waren er veel jongeren op het naaktstrand?    best wel

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien?      ja

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand?    ja

(Meiden) Ga je wel eens topless op het normale strand?    ja

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat?   vaak wel

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 16, 2026

Hoi jongens en meiden, 

Geslacht: Meisje

Leeftijd: 16 

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen? Ja 

Met wie was je op het naaktstrand? Best vriendinnen  was op  vakantie 

Waren er veel jongeren op het naaktstrand? Toen wel ja 

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien? We hadden toen alleen ons topje uit 

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand?  Nou niet echt 

(Meiden) Ga je wel eens topless op het normale strand? Als we alleen zijn wel 

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat? Nee we hebben  óns  bikini al aan 

Ik heb een cup 80D en mijn 

M 75D/ E 80C / G  E 

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hoi jongens en meiden, 

ik hoop dat naaktzwemmen ook meetelt

Geslacht: man

Leeftijd: 16

Ben je wel eens op het naaktstrand geweest, zo niet zou je het wel een keer willen? zwemmen en ga deze zomer zwemmen 

Met wie was je op het naaktstrand? fam

Waren er veel jongeren op het naaktstrand? nee

Werd je er geil van op naakt op het strand te lopen en andere naakt te zien? nee, dat is ook niet de intentie van naaktrecreatie 

Heb je wel eens een stijve/natte gekregen op het naaktstrand? nee

(Meiden) Ga je wel eens topless op het normale strand? nvt

Kleed je op het strand om als je naar het normale strand gaat? ja

have fun!

Gr. Ikweetgeennaampje123