Vraag

Eerste keer klaarkomen (meisje) (vraag)

  • 29 September 2023
  • 9 reacties
  • 1489 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi,

Ik heb een tijdje terug me voor het eerst gemasturbeerd (seks met mezelf gehad). Ik heb absoluut geen ervaring over het seks gebied (ben aan het leren)  (maar denk dat ik ben klaargekomen). Maar wil toch wel even weten of je nadat je bent klaargekomen een naar/vervelend maar ook prettig gevoel van binnen kan hebben. Ik denk dat het normaal is ook omdat ik in een depressie zit. Maar wil toch even checken of meer mensen dit hebben.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ben zelf een jongen maar heb dat ook soms wel eens. Dat is normaal

Ik denk dat dat bij een meisje ook zo is, vooral als het de eerste keer is

Reputatie 3
Badge

Bedankt voor je reactie SomeRandomDude,

 

Nog een vraagje erbij. Ie schokken/trillen bij de eerste keer masturberen ook normaal?

Hi! Wat jij beschrijft hoort er zeker bij! Maar na het klaarkomen voel ik me meestal heel fijn. En inderdaad wat trillen en schokken is normaal hoor. Probeer volgende keer er lekker van te genieten en in op te gaan. Geef je er aan over, ogen dicht en dan is het heerlijk als gevoel! Ontdek jezelf maar 😘 

Asky XxX 

Reputatie 3
Badge

❤️

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben een jongen maar reageer ook even. Ja inderdaad volgens mij is dat een normale reactie. Ik heb meestal ook dat ik me dan heel relaxed en fijn voel, maar soms voel ik  meteen er na bijna tranen opkomen. En nog minder vaak heb ik erna meteen een korte lachbui dat is echt apart 😊 het is denk ik idd een lichamelijke reactie, net als wat @Askygirl  zegt ook een beetje dat mijn spieren overal aanspannen en daarna juist weer ontspannen. Hoort er bij 🙂 

Liefs Tover xxx

Hi, aanvullend, het kan ook per keer verschillen hoe intens het voelt. De ene keer komt er  bv meer vocht bij, en gevoel in je lichaam dan de andere. En reageert je lichaam ook intenser. Dat is ook een normaal verschijnsel.  Denk bij jongens ook, @Tover01  waarschijnlijk geef je de ene keer meer sperma dan de andere? Met meer gevoel in je lichaam ook? Sorry als dat nieuwsgierig klinkt maar is oprechte belangstelling hoor :) 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Askygirl  ja dat klopt hoor. Dat verschilt inderdaad. De ene keer is het gevoel sterker dan een andere. En ook hoeveel. 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Je kan na het klaarkomen allerlei gevoelens hebben. Dat is normaal en niets om je zorgen over te maken. 

@Askygirl Ja, bij jongens kan het ook verschillen hoe intens het voelt.  Als je lang bezig bent geweest of gwn heel opgewonden bent heb je vaak veel meer sperma dan als je het ff vlug doet.

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Na het klaarkomen kan je verschillende gevoelens hebben,  dus erg normaal. Het kan ook verschillen per keer.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer