Skip to main content

Hoii allemaal

Gister heb ik met mijn vriend voor de eerste keer geprobeerd om seks te hebben. Qua communicatie ging het super goed en het was niet heel akward ofzo. Wat wel akward was is dat het niet lukte om in mij te komen. Ik wou het zelf doen, want het voelde niet fijn voor mij dat hij mee keek, en probeerde ik het dus zelf alleen lukte dat niet. Hij zei dat het niet uitmaakte alleen voel ik me daar nog steeds slecht over. Is dit normaal voor de eerste keer? Hij zegt dat we het vaker kunnen proberen en misschien lukt het, maar ik weet niet of ik dat nog wel durf. Hoe waren jullie eerste ervaringen??

Heyy,

Dat is heel normaal voor de eerste keer lijkt mij en dat is echt niks om je voor te schamen. Heb zelf nog geen ervaringen met seks, maar seks is iets wat je moet leren en het is logisch dat het de eerste keer niet helemaal soepel gaat. Praat er goed met hem over en kijk samen naar wat jullie wel en niet willen. Als je iets niet wilt is dat prima en samen komen jullie er vast wel uit! 

Liefs, ItsJustMe <3


Dat is heel normaal hoor. Mijn vriendin en ik hadden ook moeite de eerste keer. We waren allebei zenuwachtig. Daarna ging het wel. Het is echt niet gek dat je hem niet in je kreeg, wij hadden ook moeite. Doe lekker rustig aan het is geen race. 


Heyy! Ik ben op mijn 14e ontmaagd en had toen nog niet echt wat met een jongen gedaan, mijn vriendje had best wel een grote en bij mij was/is alles best klein en strak en het duurde dus ook even voor het paste.. wij hebben gewoon langzaam geprobeerd steeds wat grotere dingen erin totdat op een gegeven moment het wel lukte. Ook helpt het als je zelf geil en nat bent natuurlijk ;)


Misschien andere standjes


Reageer