Vraag

eerste keer

  • 18 January 2023
  • 7 reacties
  • 474 Bekeken

Reputatie 1

hey iedereen, 

ik ben een meisje van 13 jaar en heb een vriendje van 14 jaar.

ik heb gisteren voor de eerste keer seks gehad. we vonden het allebei best geil.

ik had nog nooit echt een vriendje gehad maar ik had met hem afgesproken en ik had hem heel erg lang gezoend en ben toen op hem gaan liggen (best geil) toen deed hij zijn kleren uit. ik heb hem eerst afgetrokken en daarna heeft hij me gevingerd. was was wel best lekker ook, daarna had ik hem gepijpt en hij heeft me gebeft. dat duurde wel een tijdje maar uitijndelijk hebben we seks gehad en zijn we allebei klaargekomen. 

was ik hier nog te jong voor? + heeft iemand tips?

groeten xx


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

hey iedereen, 

ik ben een meisje van 13 jaar en heb een vriendje van 14 jaar.

ik heb gisteren voor de eerste keer seks gehad. we vonden het allebei best geil.

ik had nog nooit echt een vriendje gehad maar ik had met hem afgesproken en ik had hem heel erg lang gezoend en ben toen op hem gaan liggen (best geil) toen deed hij zijn kleren uit. ik heb hem eerst afgetrokken en daarna heeft hij me gevingerd. was was wel best lekker ook, daarna had ik hem gepijpt en hij heeft me gebeft. dat duurde wel een tijdje maar uitijndelijk hebben we seks gehad en zijn we allebei klaargekomen. 

was ik hier nog te jong voor? + heeft iemand tips?

groeten xx

Eigenlijk mag seks onder de 16 niet legaal, tenzij je even oud bent en het veilig doet! Ik zou zeggen doe waar JIJ je goed bij voelt! 

Reputatie 7
Badge +17

@Tessietjuuh 13 en 14 mag ook hoor. Is niet illegaal.

@linatje346 13 is best jong maar als jullie het allebei willen is het prima. Doe het idd wel altijd veilig. Dus altijd met condoom!

Reputatie 3
Badge +2

@Tessietjuuh13 en 14 mag ook hoor. Is niet illegaal.

@linatje34613 is best jong maar als jullie het allebei willen is het prima. Doe het idd wel altijd veilig. Dus altijd met condoom!

@tim16 op internet staat een bericht waar de wet instaat! Maar als zei het allebei willen mag het maar onder de 16 is het  niet legaal

Reputatie 7
Badge +15

Volgens de wet is seks met iemand van onder de 16 jaar strafbaar als er sprake is van bijvoorbeeld dwang, chantage, een groot leeftijdsverschil  of een afhankelijkheidsrelatie, bijvoorbeeld tussen leraar en leerling, of coach en speler. Van kindermisbruik is sprake als er seksuele contacten van (jong-) volwassenen met kinderen jonger dan zestien jaar plaatsvinden tegen de zin van het kind of zonder dat het kind deze contacten kan weigeren. Kindermisbruik is strafbaar.
 

Jongens, dit is NIET strafbaar, sex onder de 16, MAG, indien er GEEN GOOT LEEFTIJDSVERSCHIL, chantage, geweld ect. Aan toepas komt, 

 

jullie zijn onder de 16, maar… ee is GEEN ( groot ) leeftijds verschil… dus dit is legaal! 

 

bron; Vraag het de politie

als jullie me niet geloven , kijk zelf maar op de site… 

 

 

 

 

weer even on topic.. @linatje346 , als jullie hel allebei ok vonden is het (lijkt mij) ook ok! Wel veilig gedaan?! Met het condoom?!

Anders.. aan e pil?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1

@Tessietjuuh13 en 14 mag ook hoor. Is niet illegaal.

@linatje34613 is best jong maar als jullie het allebei willen is het prima. Doe het idd wel altijd veilig. Dus altijd met condoom!

het was veilig :)

Reputatie 1

Volgens de wet is seks met iemand van onder de 16 jaar strafbaar als er sprake is van bijvoorbeeld dwang, chantage, een groot leeftijdsverschil  of een afhankelijkheidsrelatie, bijvoorbeeld tussen leraar en leerling, of coach en speler. Van kindermisbruik is sprake als er seksuele contacten van (jong-) volwassenen met kinderen jonger dan zestien jaar plaatsvinden tegen de zin van het kind of zonder dat het kind deze contacten kan weigeren. Kindermisbruik is strafbaar.
 

Jongens, dit is NIET strafbaar, sex onder de 16, MAG, indien er GEEN GOOT LEEFTIJDSVERSCHIL, chantage, geweld ect. Aan toepas komt, 

 

jullie zijn onder de 16, maar… ee is GEEN ( groot ) leeftijds verschil… dus dit is legaal! 

 

bron; Vraag het de politie

als jullie me niet geloven , kijk zelf maar op de site… 

 

 

 

 

weer even on topic.. @linatje346 , als jullie hel allebei ok vonden is het (lijkt mij) ook ok! Wel veilig gedaan?! Met het condoom?!

Anders.. aan e pil?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

ja ik heb condoom gebruikt

Reputatie 7
Badge +15

Ok 👌 ❤️👌🫶🫶🫶

 

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps. Ik zie net dat je in een ander topic benoemt ZONdER condoom?! Watvis het nou?! 

Reageer