Vraag

eerste keer

  • 19 June 2022
  • 2 reacties
  • 363 Bekeken

Badge

Hey iedereen.

Ik heb nu een tijdje een vriend en ben 15 jaar nu hebben wij al 1 keer eerder bijna seks gehad maar hij wou er niet in maar hij was wel stijf is dit iets waar ik wat aan kan doen ik zie hem morgen weer 

Help

 

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

hoi @wendy168354 

Ik heb nog nooit sex gehad dus ik weet het niet. Misschien glijmiddel op de condoom (die jullie hopelijk gebruiken) maar zoals ik al zij, ik heb werkelijk waar nog geen idee.

groet @Socrates 

Hey,

Dit is waarom voorspel bestaat, je moet eerst nat zijn/ of je moet glijmiddel gebruiken. Wel met een condoom zoals hier boven staat ofc. Pijp hem eerst bijv. of vraag hem of hij jou eerst wilt beffen, dan maakt ie je natter.

Maar je kan zelf thuis wat oefenen met vingeren, tot je r denk ik zon 3 vingers in krijgt dan rek je je vagina zelf een beetje en is het tijdens seks ook makkelijker. Niet met fruit erin gaan, zo kunnen er beestjes in je vagina terecht komen en heb je kans op infecties.

Succes

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 10: . Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Gebruik bij masturberen en seks alleen speciaal daarvoor bedoelde voorwerpen.

Reageer