Beantwoord

Eerste keer..?

  • 2 December 2018
  • 2 reacties
  • 1386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heiheii!❤️

ff even een beetje uitleg zodat je de situatie snapt haha!:
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een relatie gehad met iemand die geen echte familie is maar hij hoort zegmaar wel bij onze familie (en zn ouders enzo natuurlijk ook!) alleen naar een half jaar ging het uit...

nu weer terug naar nu haha!:
De laatste paar weken kreeg ik weer een beetje gevoelens voor hem dus ik probeerde weer wat meer met hem te appen want wie weet wou hij wel weer iets met mij.
Ik appte (om 22:09 ofzo) en kreeg geen antwoord. Pas om 00:47 kreeg ik antwoord en ik wist gelijk dat hij dronken was...dus het gesprek liep een beetje uit de hand maar ik vond het niet erg ofzo. Hij (en ik ook) was super geil. Op een gegeef moment ging ik maar slapen want het was al 3:23!! De volgende dag vierde ik mn verjaardag en hij zal ook komen. (Jaah ik ben 15 woopwoop!!😍🎉). Ik dacht dus gelijk dat hij me zal gaan zoenen en ik wilde het opzich wel. Helaas is er niks gebeurt en ik dacht dat hij me niet wilde zegmaar. Dus ik begon die nacht weer met hem te appen en vroeg wrm hij niks deed. Hij zei dat ik nog heel veel te goed had en dat hij heel graag met mij naar bed wou. Daar schrok ik eerst wel een bertje van.

Nu is mn vraag zal ik met em naar bed gaan?
ik wil het wel en ik vind hem ook echt leuk maar omg ik vind het zo spannend!!
en als mn moeder dr achter komt dan ben ik dood...
maar ik wil het wel duss helppp!

Groetjess, Unicornnn❤️❤️
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 December 2018, 19:00

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi!

Je vriendje vraagt of je met hem naar bed gaat, maar jij weet niet goed of je dat wel zou doen.
1) Wees er zeker van dat je hier klaar voor bent , de eerste keer seks hebben is niet niks. Weet dat zelfs al beslis je nu om het te doen, je elk moment mag aangeven ermee te stoppen.
Als je hier absoluut zelf klaar voor bent en er zeker van bent dat het niet puur voor hem is lijkt me dat oké.
2) Wees er zeker van dat je hem kan vertrouwen, je kan dit best met hem bespreken over hoe ver je wil gaan etc.
Ook moet je weten of hij bv. geen SOA's heeft, heb enkel seks met iemand die je goed kent.
Hij is nog maar net je vriendje, maar je kent hem wel al erg lang. Uiteraard mag hij ook geen familie (tot de 2de graad dacht ik )zijn, dit zowel geldt voor dingen als adoptie als voor biologische familie.
3) Doe het veilig, Of dit nu je eerste keer is of je dit al erg veel hebt gedaan, zorg altijd voor voorbehoedsmiddelen. Het beste is een combinatie van de pil met een condoom, maar zeker een condoom is een must (zwangerschap +SOA's ).
Het is ook handig om te weten of hij niet ouder dan 16 is, want indien hij dan seks met je heeft is het dan in principe illegaal.

Nou ja, als je aan al die voorwaarden voldoet kan je het uiteraard doen. Misschien is het het beste wanneer jullie ouders niet thuis zijn? Wanneer ze het niet merken op het moment zelf+ jullie de condoom goed weggooien+ geen van jullie er iets over zegt, lijkt het me sterk dat jullie ouders dit te weten gaan komen.

Groetjes
Lot
Hoe bedoel je familie?

Reageer