Vraag

eerste hand job

  • 9 May 2022
  • 1 reactie
  • 728 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey!

Ik (m14) heb nu een relatie van ongeveer 3 maanden met een jongen. We waren ook een maand of 2 friends with benefits. Hij woont best ver weg, dus als ik hem zie blijft hij slapen. We mogen van mams niet bij elkaar slapen tho.

Hij is bijna 15 en omringt door oudere mensen van 16/17 die sexuele dingen veel normaler vinden. ik in tegendeel niet. Ik wist al wat langer dat hij er klaar voor was om verder dan zoenen te gaan, maar ik twijfelde eerst heel erg.

Toen ik op vakantie was gaf ik toe en wilde het wel eens proberen de eerst volgende keer dat ik hem zag. Hij was er heel lief in, hij zei dat het niet hoefde omdat hij het wilde, dat ik het niet voor hem moet doen, dat hij langzaam zou gaan en absoluut stopt als ik dat aangeef.

Ik kon het blijbaar nog niet hebben dat hij mij aanraakte ‘down there’  en hij was helemaal trots op me dat ik dat aan durfde geven, kwam doordat hij het vaak vroeg of het okay was, al heeft hij wel mn borsten gezien en aangeraakt. In het moment was het heel fijn, en ik voelde me er prettig bij. Ook kwamen we een keer of 2, 3 zo ver dat ik hem af trok. Ik vond dit echt heel eng. Maar opnieuw hielp hij me ermee en een keer zijn we gewoon gestopt omdat mn arm pijn deed. (super vervelend, snap niet hoe hij t volhoud)

Het was oprecht leuk om te zien dat hij t fijn had, ik vond t niet eens zo hele unholy experience, meer romantisch. Ik liet hem fijn voelen, hij liet mij fijn voelen,  en dat was leuk, boom.

Maar na mijn gebeurtenis, en dat hij weer naar huis is gegaan (😞) loop ik gewoon in de woonkamer rond als het weer in mijn hoofd opkomt, en ik twijfel of het de goede keuze was geweest. Dit is echt heel poep, want ik was wel klaar voor dit, en hij ook (het was nieteens zn eerste keer, wat toch best fijn was naar mijn mening) en we hadden het naar ons zin.

Het is meer dat ik gewend ben om die dingen te vertellen aan ten minste 2 personen, maar ik heb hem gevraagd om dat niet te doen, en ik wil het zelf ook niet delen, want ik vind het ergens niet fijn om te zeggen dat ik op mn 14e, met allemaal mensen kennen die nieteens een partner hebben, al zoiets gedaan heb.  Ik snap niet waarom, ik vond t toch ‘romantisch’ en ik was er klaar voor?  

We comuniceren alles, ook tijdens dat ik hem aftrok, hij vertelde wat beter kon en nam het een keer van me over, weer door mn krampen :(, en lachde me uit toen ik van hand verwisselde, en we gingen zelfs een keer over random dingen praten. Ook hebben we het nabesproken, en zn aftercare is geweldig. We hadden geknuffeld en zijn toen naar beneden gegaan om wat te drinken en het er over te hebben terwijl we over 5 andere dingen praatte. Ook vanavond hebben we het er weer over gehand, we stelde vragen en hadden het er gewoon over.

Toch weet ik niet hoe ik mn ‘probleem’ moet comuniceren, we kunnen er niks aan doen, en ik wilde het. het is niet alsof hij me daarbij kan helpen.

Sorry voor het langdradige verhaal, ik wilde het met tenminste iemand delen. Nog een note; asl je het nog niet gemerkt had, hij is heel lief voor me en ik ben blij dat hij mn vriendje is, oprecht. Dus geen schuld ligt bij hem.

Bumblebee 🐝


1 reactie

Klinkt als een overall goede ervaring toch? Het was spannend maar ook leuk en romantisch, zoals het hoort te zijn. Maar als ik het nu goed begrijp zit je ermee dat je jezelf misschien te jong vind en dat je dit niet met anderen kan/wilt delen.

Jullie zijn beide 14, waren er beide klaar voor en het was met wederzijdse instemming. Ik vind dit niet gek hoor. Ik snap dat je zegt van alle mensen om me heen hebben nog niet eens een relatie en zijn misschien nog helemaal niet bezig met zulke dingen, maar de één is nou eenmaal wat verder dan de ander. Ik zou er dus ook niet achteraf spijt van hebben nu. Je hebt goed naar je gevoel geluisterd; je was er klaar voor en het was romantisch en leuk met dit persoon. Het gaat er niet om wat anderen ervan zouden vinden maar hoe jij erover denkt.

Het klinkt alsof je duidelijk kan aangeven wat je wel en niet wilt en dat je vriendje daar ook super naar vraagt en luistert. Ook dwingt hij je niet of verwacht hij dat je het doet. Het klinkt alsof jullie super bezig zijn. Als je er beide klaar voor bent, is er niets wat jullie tegenhoudt.

Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen natuurlijk. Zulke slaapkamerzaken zijn best privé. Je zou het eventueel kunnen bespreken met goede vriendinnen maar als zij hier nog totaal niet mee bezig zijn, is dat misschien nog niet het juiste moment. Jullie praten in ieder geval wel heel goed met elkaar. Dat is eigenlijk het belangrijkste. 

Reageer