Vraag

een vriend pijpen

  • 20 June 2023
  • 5 reacties
  • 4205 Bekeken

Badge

Hoi ik ben zelf 13,5 jaar oud en heb vandaag een van mijn vrienden gepijpt. Ik was met een groepje naar zijn huis gegaan en waren Gwn aan het zitten op bed en de bank uiteindelijk lag ik tegen een van mijn vrienden tegen hem aan en mensen zeiden zo van ‘Aii wanneer krijgt hij hoofd dan’ ik kijk hem zo aan en lopen naar boven. Er is uiteindelijk niks gebeurd dus we lopen weer terug de kamer in. Mijn 2 beste vriendinnen waren weg gegaan want ze moesten wat doen, ik was toen Met 4 jongens ik was wel een beetje geil en besloot met hem naar een kamer te gaan (de jongen met wie ik eerst al was) hij doet een hand in mijn broek en begint me te vingeren ik pijp hem uit eindelijk en het voelde wel goed en wil het eigenlijk wel vaker doen hij is ook wel toe aan sex en wil het wel denk ik maar weet niet of het een goed idee is. Ik ga hem morgen weer zien en gaan we weer die dingen doen maar zal ik het doen of niet???? Want ik weet niet hoe het voelt maar ik wil het wel doen alsnog ben ik 13 en ben bang dat het een beetje raar is??


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je moet het zelf weten, het is jij eigen keus en je eigen lichaam. 

Ik zou het niet doen want seks is iets speciaals en moet je doen met iemand waar je heel veel van houd. En niet alleen om de seks. (let op dit is een mening en dus geen haat, je weet niet hoe mensen erop reageren Ann0 2023)

Ik weet niet of je al ongesteld bent(menstrueert), Maar als dat wel zo is doe het dan teminste safe met een condoom want ik neem aan dat je niet de pil slikt. En (bijna het is 2023) niemand wil ouder worden op 13 jarige leeftijd(ook 14,15,16, 17(18)niet). 

Badge

Hoe is het afgelopen 

Reputatie 7
Badge +5

Je hoeft toch niet meteen sex te hebben jullie kunnen toch ook gewoon elkaar een beetje strelen en zoenen. Of dat jij hem aftrekt en hij jouw vingert enz.

ik snap het ergens ook weer wel maar zorg gwn dat hij je niet gebruikt

Reputatie 4
Badge +3

Hii Noi, 

 

Niemand kan voor jou bepalen of jij klaar bent voor seks. Persoonlijk vind ik 13 jaar wel een beetje jong, maar als jij denk dat dit het moment is dan kan je er zeker voor gaan. Wel is het belangrijk dat je je goed inleest over het hebben van seks, en hoe je voorkomt dat je niet zwanger raakt / geen soa's krijgt. Dit geldt uiteraard ook wanneer je je vriend gaat pijpen. 

 

Succes en denk verstandig! 

xoxo

Reageer