Vraag

Een vraag voor meisjes: masturberen en seksspeeltje

  • 12 November 2023
  • 9 reacties
  • 1088 Bekeken

Badge

Hey, dit is een vraag voor meisjes 

 

vanaf welke leeftijd ben jij beginnen masturberen

heb je  of wil je een sex speeltje (zo ja welk? ) 

 


9 reacties

Badge

Hoii, ik ben nu 12 jaar en masturbeert nou ja probeer te masturberen sinds kort. Ik he  nog geen sex speeltjes

Hoi ik ben 12 en begon wel op 11 toen wilde ik het heel graag en drm werkte het niet maar nu wel duss ja

En ik wil wel zo'n sathisfyer die roze van de hema die love bullet die kost maar 13 euro en miss ga ik hem wel kopen

Gr monkeygirl💋🙊

Reputatie 2
Badge

Hey, dit is een vraag voor meisjes 

 

vanaf welke leeftijd ben jij beginnen masturberen

heb je  of wil je een sex speeltje (zo ja welk? ) 

 

Heyy ik ben nu 16 en ik ben begonnen toen ik 12 was. Jaaa ik heb altijd al een sex speeltje gewild en heb in oktober eentje gehaald. Gwn online besteld. Hij kostte maar 5 euro ofzo en het is een mini dildo die vibreert. Het is best klein maar voelt echt supergoed. Hij kan ook in me maar ik hou hem meestal op de clit want dat voelt beter. Ik raad het echt heel erg aan girls. Haal er gwn eentje heb schijt. Hij helpt me ook om een beetje te rekken voor mijn vriend maar hij is niet te vergelijken met een echte lul daar is hij te klein voor. Ik verstop hem in mijn kledingkast wanneer ik hem niet gebruik.

Hoi hebben jullie ook tips voor seks speeltjes maar die iedereen wel in huis heeft?

Reputatie 1
Badge

Hii,

Ik begon toen ik een jaar of 11/12 was. Nu heb ik een aantal vibrators/dildo’s. Gewoon halen, niet bang zijn. 

Badge

Ik denk dat ik 13 was toen ik echt ging vingeren en begin 15 dat ik een vibrator had, maar toen ik jong was (=9 of 10) deed ik altijd knuffels in mijn broek en ging ik ze humpen lolll

Badge

Hoi hebben jullie ook tips voor seks speeltjes maar die iedereen wel in huis heeft?

Heyy, ikzelf heb in mn moeders kast gekeken en daar twee vibrators gevonden, als je die goed schoonmaakt kan je het zelf gebruiken.

Ook is een makeup kwast, pen of een haarborstel goed, of een knuffel met iets langs eraan.

Misschien weet je wel van die haarelastiekjes die rond draaien, als je die voorzichtig doorknipt  kan je die gebruiken en het er dan diep in duwen en snel eruit trekken.

Als laatste kan je natuurlijk ook je vingers gebruiken en dan proberen het zolang mogelijk vol te houden of ander soort dingetjes te doen die fijn voelen

Tekst aangepast door Kindertelefoon om overtreding regel 6.

Badge

Ik ben 13 en was 12 toen ik het voor het eerst masturbeerde. En heb geen speeltje maar wil er wel graag 1 . Geen idee welke

Badge

Hoi hebben jullie ook tips voor seks speeltjes maar die iedereen wel in huis heeft?

Heyy, ikzelf heb in mn moeders kast gekeken en daar twee vibrators gevonden, als je die goed schoonmaakt kan je het zelf gebruiken.

Ook is een makeup kwast, pen of een haarborstel goed, of een knuffel met iets langs eraan.

Misschien weet je wel van die haarelastiekjes die rond draaien, als je die voorzichtig doorknipt  kan je die gebruiken en het er dan diep in duwen en snel eruit trekken.

Als laatste kan je natuurlijk ook je vingers gebruiken en dan proberen het zolang mogelijk vol te houden of ander soort dingetjes te doen die fijn voelen

Tekst aangepast door Kindertelefoon om overtreding regel 6.

wat bedoel je met “misschien weet je wel van die haarelastiekjes die rond draaien,...” wat bedoel je daar mee ? wil meer weten.

Reageer