Skip to main content

Vooral voor de 16+ ers waar staan jullie voor open in een vakantie relatie als je weet dat het maar een weekje of 2 duurt laat je hem al tongen of je laten beffen ofz waar ligt de grens 

Nou ik ben 15 maar tongen moet zeker wel kunnen.  De rest weet ik niet.  Ik doe het niet maar vriendinnen van me wel. 


Hey,

Ik ben 13. Mijn grenzen zijn al geen relatie beginnen als je weet dat ie maar 2 weken duurt. Begrijp niet wat je er dan aan hebt. En zou je het wel doen, dan zou ik zekers niet gaan zoenen ofzo iets dergelijk.

Dat vind ik, maar heb ook gewoon geen zin een in relatie.

Ajuus!


Sommige dingen die doe je om te leren man ik ben 16 ik heb 0 rizz en ik ga dat dus niet proberen op eigen bodem 


Sommige dingen die doe je om te leren man ik ben 16 ik heb 0 rizz en ik ga dat dus niet proberen op eigen bodem 


Ehmm… Zal wel weer aan mij liggen, maar ik begrijp van deze reactie echt geen snars…. 🤦


Ik wel.  Je wel gewoon niet dat je er met een bekende achterkomt dat je niet kan zoenen ofzo.  Ik snap dat wel.  Dat je dat liever eerst ff test met iemand die je toch nooit meer ziet.  Op vakantie is alles toch net wat gemakkelijker.  Ik wil niet met iemand verder gaan waar ik niks mee heb,  maar zoenen is gewoon prima.  En n anders ga je gewoon carnaval vieren dat is een beetje dezelfde sfeer.  


@Mimo Ik begrijp wel wat jullie bedoelen met op vakantie dat doen. Ik begrijp dat dat soms fijner is, maar ik begrijp die reactie niet. Wat is bijvoorbeeld rizz (heb wel effe gegoogled, maar begrijp er nog niks van) en  niet proberen op eigen bodem, kan ik ook niet zoveel mee.Zoenen is in mijn ogen iets speciaal die je niet met de eerste de beste doet. Carnaval vieren? Ehmm, als ik dat ga doen, gaat me moeder nogal boos worden. Ze haat carnaval 🤣. Ze komt niet voor niks uit een strenge familie.


Rizz is hoe goed je kan flirten. Dus als Abinimous zegt dat hij geen rizz heeft vindt hij het moelijk om te flirten en wil hij dit graag oefenen bij meiden die hij niet kent.  Heel. Logisch vind ik. 


Ik zou zeker geen  relatie beginnen op vakantie maar als een jongen mij graag zou willen beffen zou ik geen neen zeggen.


Reageer