Een probleem over een meisje

  • 26 April 2021
  • 8 reacties
  • 954 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb laatst met een meisje afgesproken en het was voor ons de eerste date bij mij thuis. Ik heb haar wat te drinken aangeboden en we zijn samen naar boven gegaan en hebben een filmpje gekeken. Ik vroeg haar of we wat anders leuks konden doen en toen gingen we een potje kaarten. Toen we gingen kaarten zij ik zo van als ik win wil ik een zoen. Ik had een potje gewonnen en ik zij van kom samen in bed liggen en dan gaan wij zoenen en bekken. Zo gezegd zo gedaan. Ik won een potje en we gingen samen in bed zoenen en zat aan haar billen en dat keurde ze goed wij hebben geknuffeld en gezoend en zat een beetje aan haar billen. En na een tijdje zij ik zo van zullen we verder gaan en toen vroeg ze van wat versta ik onder verder. Ik zij van ergens waar je een condoom voor nodig hebt. Toen zij ze van niet voor de eerste date en dit heb ik volledig geaccepteerd. Toen zij ik van mag ik je vingeren en toen heeft ze daarop ja gezegd en ik zij tegen haar van ik doe niet iets wat jij niet wilt. En ze zij ja en ze trekt haar broek uit en uiteindelijk vroeg ik van kan je het sturen met mijn hand. En zij tegen haar voordat ik haar vingerde weet je het volledig zeker en ze schudde ja. Ik heb haar gevingerd en gebeft en uiteindelijk zij ze stop en toen ging ze naar huis hebben we een foto gemaakt. en heb haar jas aangegeven en heb haar nog eens gezoend en geknuffeld en toen ging ze weg. Die avond stuurde ze mij een appje ik vond het echt leuk en ze zegt moeten we vaker doen. Uiteindelijk de dag erop word ze woedend op me en wil ze mij nooit meer zien. Ze zegt uiteindelijk zelf nog: 'ik heb iets gedaan wat ik niet leuk vind.' Ze geeft hier het zelf toe en ze is woedend en ze zegt dat ze blauwe plekken heeft en dat ze aangerand is en ze heeft volledige toestemming gegeven. Nu sturen vrienden van haar berichten dat er een groot probleem is en dat ze me komen opzoeken om te vechten. Ik voel me heel slecht hierdoor en mijn prestaties worden beïnvloed door deze dingen. ik weet gewoon niet wat ik moet HELP. Ik weet een ding zeker en dat is dat meisjes heel erg gevoelig zijn voor blauwe plekken en dat ze die snel kunnen oplopen. Alleen dat meisje en de ouders ervan zijn dus heel goed bevriend met mijn ouders en ben bang om het te vertellen aan mijn ouders dat ze zo verdrietig zijn dat ze me niet meer willen zien. En ik ben bang dat er straks politie voor mijn deur staat.  Ik stuurde die middag een pakje van een condoom via berichten ze zij toen nog ja dat bedoelde ik met knuffelen knipoog. Dus ze had de intentie wel en ik weet gewoon echt niet hoe en wat.


8 reacties

Hey, wat een lastige en vervelende situatie! Wat ik hieruit opmaak is dat jullie beiden inderdaad verder wilden dan zoenen. Daar komt nog eens bij dat zij dat berichtje stuurde. Je staat dus volledig in je recht! Het probleem is echter hoe je dit bewijst, het is jouw woord tegen dat van haar.

Anderzijds geldt dat ook voor haar, hoe wil zij gaan bewijzen dat jij haar aangerand heb? Voor de politie hoef je niet bang te zijn, als het goed is kunnen die je niks maken zonder bewijs en mochten ze wel voor de deur staan, dan heb je altijd recht op een advocaat en kan je gewoon jouw verhaal doen.

Heb je toevallig een screenshot van dat berichtje? Zo niet, maak er dan 1 als dat kan. Deze kan je gebruiken als ‘bewijs’ dat jij haar echt niet heb aangerand dus als haar vrienden je gaan bedreigen kan je daarmee aankomen. Lost dat het hele probleem op? Nee, waarschijnlijk niet. Maar de enige optie is het ontkrachten, meer kan je niet doen. Heel veel succes!

@eenanoniemejongen1 het is misschien heel lullig voor dat meisje maar ik had een maatje van mij in de kamer naast mij. Heel vervelend voor haar maar als ik zo de dingen moet uitspelen ja dan is het maar zo. Ik heb dus een getuigen en een screenshot. Ik voel me gewoon heel naar. Ik hou niet van ruzie ik wil gewoon vrienden worden met haar en dit soort problemen de lucht uitbrengen. We hoeven geen dikke maten te worden maar ik moet wel met haar op vakantie  want dit is soort vaan jaarlijks. Tuurlijk als de maten van haar komen heb ik altijd back up bel wat maten en dan komen ze maar vechten vind ik geen goeie oplossing. dus ja lullig voor haar maar ik heb 2 geheime wapens.

 

 

@eenanoniemejongen1  ik vind het gewoon super vervelend want ik ga haar ouders nog vaak zien. Ik wil gewoon graag niet in haar buurt zijn omdat ik bang ben dat ze het aan mensen verteld heeft en dat ik me zwaar voor lul ga voelen. Maar ik wil niet langer voor mijn problemen wegrennen en ik moet alles onder ogen komen. Ik schiet er anders nergens mee op. Het word gewoon tijd dat ik gewoon volwassen word en gewoon ga doen wat ik moet doen. Zij is onder MIJN ogen de persoon die fout zit maar iedereen heeft hij of zijn mening op dit verhaal.

Ik ken het meisje in kwestie niet, maar wellicht kan je het volgende proberen. Schrijf een duidelijke brief waarin je aangeeft hoe jij tegen de situatie aankijkt. Daarmee bedoel ik geen excuus-, noch een liefdesbrief mee, maar meer een ‘bijleg’-brief.

Omschrijf dat je het heel erg jammer vindt dat de situatie is zoals hij is en dat je je afvraagt waarom ze zo doet aangezien ze op dat moment gewoon meeging. Geef aan dat je het wil bijleggen, benadruk dat je echt geen liefdesrelatie wil maar dat er wel gewoon een normale omgang moet zijn.

Ik denk dat het weinig zin heeft om bewust een welles-nietes-ruzie in stand te houden. Mocht zij echt heel defensief reageren en gewoon doorgaan met jou kwellen, dan kan jij er ook hard in gaan staan, dat is dan haar keuze geweest. Hopelijk ziet ze echter in dat zij een fout heeft gemaakt en kunnen jullie het goed genoeg bijleggen voor de ,momenten waarop jullie elkaar wel zien.

Ik zie niet per se in hoe dit anders opgelost kan worden, het is een kwestie van water bij de wijn doen van beide kanten. Het is aan jou om toe te geven dat jullie niet hadden moeten doen wat jullie hebben gedaan, maar het is aan haar om toe te geven dat zij gewoon toestemde en dat jullie beide door moeten gaan met jullie levens, dat jullie dit incident achter jullie laten.

Badge

Jij staat volledig in je recht en bent dus ook totaal onschuldig omdat zij toestemming heeft gegeven. Ik zou haar een keer er op aanspreken of appen. Als hier niks uitkomt zou ik toch je ouders inlichten, hoe awkward ook. En ik ben et niet met je eens dat meiden snel blauwe plekken krijgen ;)

Het is aan jou om toe te geven dat jullie niet hadden moeten doen wat jullie hebben gedaan, 

Hiermee bedoel ik overigens niet dat het daadwerkelijk jouw schuld is, maar het gaat niet werken als je alle schuld bij haar legt, dus vandaar.

@eenanoniemejongen1  Ja ik snap het helemaal maar ik heb nog een probleem en dit gaat totaal niet over seksualiteit.  Ik ben door alle omstandigheden door corona in een soort depressie gekomen. Ik krijg overal commentaar op iedereen heeft een grote bek tegen me. Ik heb heel vaak dat ik uit mijn bed stap van nu heb ik weer een klote dag. Ik beleef af en toe totaal geen plezier aan mijn leven en dat heb ik heel vaak. Ik probeer vaak positief over te komen en altijd aardig tegen vrienden en familie te doen. Maar ik weet het gewoon niet meer.  Ik voel me af en toe alleen ook al heb ik over het algemeen toch best wel veel vrienden. Alleen ik heb het gevoel alsof het vrienden zijn maar ik weet niet of dit ook van de andere kant zo is. Ik voel me vaak ook zo onzeker omdat ik vaak werd/word gepest. Ik voel me op de een of andere manier dat een meisje mij noot zal leuk vinden omdat ik gewoon lelijk ben. Natuurlijk blijf ik de moet houden en er zijn ook genoeg mensen op de aardbol maar toch voel ik me hierdoor onzeker en dan heb je van die knappe vrienden en ben volledig hetero daar niet van maar dan ik voel me ik het vaakst echt super lelijk in tegenstelling tot hun. Ik probeer gelukkig over te komen maar van binnen voel ik me gekwetst/verdrietig/pijn/eenzaam en heel erg kut. Ik probeer aan leuke dingen te denken maar als ik op vakantie gaat waar mijn ouders hard voor werken heb ik er op de een of andere manier geen zin in. Ik doe altijd alsof ik het leuk vind. ik word gewoon verdrietig van alles. Ik heb altijd hoop en blijf uitkijken naar de toekomst. Veel mensen zeggen dat je in de toekomst de leukste dingen gaat doen maar ik heb het gevoel dat ik nooit plezier ga beleven en dat ik me gewoon kapot werk totdat ik erbij dood val. Sorry maar eigenlijk had ik een ander topic moeten maken maar ik mijzelf even kwijt want het voelt goed om erover te praten. Excuus hiervoor.

waarom excusis 

maar oke mijn tip voor je depressie praat erover het is echt niet erg als je iets niet leuk vindt als het echt je vrienden zijn zullen ze je helpen wees daar maar zeker van.

 

En dat probleem met dat meisje zeg gwn dat ze ongelijk had en praat erover met haar.

 

ik hoop dat je eruit komt

 

(krachtterm verwijderd door de Kindertelefoon vanwege forumregel 2: Ga resprectvol met elkaar om.)

Reageer