Vraag

een paar vraagjes aan de jongens

  • 24 July 2023
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 1
Badge

als vraag 1. is het normaal dat me penis nog niet zo breed is? ik schaam me zelf niet over me penis want stijf is hij gewoon een normale lengte maar ik vind hem zo small hoort dat?

vraag 2. als ik graag ontmaagd zou willen worden maar ik heb geen vriendin ofzo wat kan ik het best doen?

vraag 3. ik wil graag een masturbator kopen maar is dat raar om te kopen en hoe verberg ik zo iets als het niet raar is?

hopelijk zie ik handige en leuke reacties tegemoet alvast bedankt


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Het antwoord op de eerste vraag is dat het is vast wel normaal iedereen heeft een andere ene dikker en de andere dunner wie weet veranderd dat nog wel je kan er zelf niks aan veranderen dus je hoeft je er geen zorgen over te maken. Voor vraag 2 je kan het beste afwachten tot je iemand vind waar je het mee kan doen bijvoorbeeld in een relatie geen relatie beginnen alleen voor sex het hoort iets speciaals te zijn. Vraag drie het is niet raar om dat te kopen ik denk dat bijna iedereen wel zo iets zou willen hebben je kan het verstoppen op plekken waar je ouders niet komen bijvoorbeeld een kastje met een slot.

ik hoop dat dit heeft geholpen als je meer vragen hebt beantwoord ik die graag groetjes vleesstok.

Reputatie 4
Badge +2

Word 1%. Focus om jezelf te verbeteren.

als je veel geld heb draai de wereld om jouw. En hou je lichaam fit

Reageer