Vraag

een mening vraag jongens en meiden

  • 3 August 2022
  • 9 reacties
  • 480 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 12 reacties

Hey 

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in ) 

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of nie 


9 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Zou het zelf ook wel geil vinden als iemand in mijn sokken komt

Reputatie 2
Badge +3

Hey 

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in ) 

ja

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of nie 

nee

 

Reputatie 2
Badge +3

@Fygo vul m zelf eens in

Badge
  1. Ik zou het wel geil vinden als iemand in mn schoenen spuit
  1. nee
Reputatie 1
Badge +3

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in ) Ik zou het wel geil vinden als iemand in mijn sok komt, maar niet in mijn schoen.

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of niet. Nee

Hey 

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in ) ja,  het is niet mijn ding maar als ik om iemand geef zou ik er wel in mee gaan

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of nie . Ja , dat zou ik echt niet tof vinden.  Altijd eerst ff vragen

 

Reputatie 2
Badge

@annoXj  antwoord op jou vraag:

 

 

 

Zou het allemaal niet erg vinden alleen als iemand het stiekem doet dan vind ik het niet erg maar had het wel fijner gevonden als hij het had verteld 

Hey 

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in ) 

You do you man, van mij mag het.

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of nie 

Ik had liever dat je het had gevraagd, maar ik word niet neidig.

 

Hey 

1. stel je voor dat er iemand heel geil word van je sokken en schoenen en hij wilt daar in klaarkomen of mee spelen zou je dat toe laten of niet ( spelen: lul er in doen of in sok maar niet klaarkomen er in )  kunnen altijd onderhandelen over iets

2. en als hij het stiekem zou doen en je komt er achter zou je dan boos worden of nie , nee hoor

 

Reageer