Vraag

een meisje te veel gepushed

  • 27 May 2022
  • 3 reacties
  • 422 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo mensen van dit forum, ik zat te snappen met een meisje en we hadden het over masturberen enzo en toen zei zij dat somige vrouwen 2x achter elkaar kunnen klaarkomen. Dus ik vroeg of zij dat ook kon. Toen bleef ze effe stil en toen heb ik maar gezegd dat ze dat niet hoeft te zeggen maar nu ben ik bang dat ik haar te veel heb gepusht om te antwoorden of dat ik haar gekwetst heb. Zou dat zo zijn. Alvast bedankt voor het reageren 

piet!


3 reacties

Heyy, 

Misschien iets te persoonlijk, mocht ze nogsteeds niet gereageerd hebben biedt je excuses aan. 

Als ze dan gewoon weer met je appt, weet je waar haar grens ligt.

 

Succes,

Dat soort dingen moet je echt niet vragen, nu lijk je net een pedo en kan het zijn dat ze geen contact meer wil hebben. Let dus de volgende keer als je weer met een meisje in contact komt goed op en praat niet over dit soort onderwerpen!

Dat is inderdaad wel een beetje een rare vraag aan haar. Het lijkt nu haast alsof je uit bent op seks met haar en ik kan het me wel voorstellen dat ze daar niks op te zeggen heeft. Probeer het niet over dit soort onderwerpen te hebben en ga al helemaal niet pushen met dat soort vragen.

Reageer