Een keer seks hebben met hem?

  • 29 January 2018
  • 5 reacties
  • 582 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii ik heb een probleempje, er is een jongen en die vroeg of ik een keer seks met hem wilde hebben (ik ken hem al best lang maar ik ben 12 en hij 13) ik weet dus niet wat ik moet doen/zeggen. Ik ben bang dat ik zwanger ga raken ookal hebben we dan condooms... HELP!!

5 reacties

Hallo,

Wat wij altijd leerden op school is ''bij twijfel nooit doen'' maar als ik in jou leeftijd zou ik even wachten tot jullie op een wat hogere leeftijden zitten. Condoom moet natuurlijk op een goede manier om worden gedaan, als je voorlichting krijgt over seks dan krijg je het waarschijnlijk wel te weten. Als je ongesteld bent geraakt dan kan je zwanger worden, en als hij zijn natte droom heeft gehad is hij ook vruchtbaar.

Als je nog wat wilt weten kan ik je wel helpen.

Vriendelijke Groet. ikwiljewelhelpenhoor
Hi Meisje001,

ik ben het wel eens met @ikwiljehelpenhoor en als je ooit seks wilt hebben dan zou ik eerst eens voorzichtig beginnen met kussen en strelen en later pas vingeren/aftrekken en uiteindelijk pas neuken. Btw niet alle jongens krijgen een natte droom, ze kunnen ook zonder natte droom sperma hebben, maar als ze een natte droom hebben gehad is het duidelijk dat ze sperma hebben, dus vruchtbaar zijn.

Kijk eens op deze site, die stat boordevol met goede en betrouwbare info over van alles en nog wat voor pubers. Dingen over je lichaam, verliefdheid, seks en nog veel meer https://www.sense.info/ Klik in de linkerkolom voor de verschillende onderwerpen.

Veel plezier en als ik jou was zou ik voorlopig nog geen seks hebben, maar ja, wie ben ik. Ik zou willen dat ik die keus had gehad.

Groetjes,
M&M's
"ik weet dus niet wat ik moet doen/zeggen."
Nouja, je kunt hem zeggen dat jij het niet weet.

"Ik ben bang dat ik zwanger ga raken ookal hebben we dan condooms..."
Nouja, condooms zijn in feite al genoeg, maar stel dat jij het toch wilt gaan doen dan kun jij ook de pil slikken.
Badge +5
Bij twijfel: doe niet!

En als je het toch wel graag zou willen: ga naar je huisarts en vraag de pil (je ouders komen het niet te weten) en gebruik condooms.
Als je twijfelt, moet je het sowieso niet doen.
Persoonlijk vind ik 12/13 ook nog te jong voor seks: je bent je nog aan het ontwikkelen. Vergeet niet dat de 1e keer maar één keer kan, en daar wil je geen spijt van hebben.
Wacht vooral af, tot je een jaar of 15/16 bent, en kijk dan nog een keer.

Reageer