Skip to main content
Vraag

echte lengte penis

• 26 januari 2025
  • 6 reacties
  • 533 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Vaak vraag ik me af of mijn piemel nou echt zo klein is… als ik de centimeters hier hoor ben ik echt een micro!  

als ik dan hoor wat al mijn ex bed partners zeggen dan is hij toch behoorlijk groot!!

echter als ik meet, kom ik in slappe toestand  niet boven de 10 en in erectie niet boven  de 13 cm . Zie foto’s Wat  is nou de echte gemiddel lengte van de piemel. Reageer alleen met foto’s en cm lint anders zwijg

Sorry, het bederft wel de opzet van dit topic, maar fotoos van piemels laten we niet toe op het forum omdat dit forum openbaar toegankelijk is en de fotoos van minderjarigen zijn. De kindertelefoon.

6 reacties

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 63 reacties
  • 27 januari 2025

De gemiddelde pik van een volwassen vent is in nederland 14/15 cm. Dus 13 is voor een volwassen man iets kleiner dan gemiddeld. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Dat weet ik, maar wie zegt dat ? Als iemand aan mij vraagt hoe groot zeg ik echt niet 13.cm. Iedereen liegt daar over of ze meten hem niet goed op.

had foto’s erbij maar dat mag  helaas (begrijpelijk ) niet en dus weg gehaald.  Zoals ik al zei vele zeggen zelf dat die groot is, maar nog belangrijker iedereen heeft altijd een orgasme gehad.  

laatst was ik met iemand aan het praten  en zij heeft er al behoorlijk wat versleten. Toen vroeg ik, hoe groot was de grootste. Toen zei ze 23cm en ik moest toen hard lachen en zei ‘vrijwel onmogelijk’

toen heb ik haar dus een pik van 23cm laten zien en daar schrok ze van.denk dat misschien 1 op de 10.000 23 heeft.

dus ook alle gemiddelde zijn in  werkelijkheid een stuk lager thrust me💯

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 175 reacties
  • 28 januari 2025

GEMIDDELDE 

Leeftijd Lengte in cm Omtrek
12 7 tot 10,4 7,6
13 8,7 tot 13,6 9,9
14 9,8 tot 14,6 10,1
15 11,8 tot 15,3 10,6
16 12,5 tot 15,7 11
17 13,5 tot 15,9 11,3
18 13,7 tot 16 11,7

• stijve piemel meten aan de bovenkant (buikkant) dus waar de penis begint,  tot aan het topje van de eikel en met je voorhuid (als die er is) achteruit. Dus je penis meten, niet je huid. Liefst meten met een lintmeter of touwtje. 
  • "gemiddeld" betekent niet dat alle jongens precies deze lengtes hebben, maar dat de meeste metingen binnen die range vallen. Sommige jongens van 15 kunnen korter zijn dan 11,8 cm of langer dan 15,3 cm.
  • “omtrek” is gewoon de omtrek, en niet de dikte want dat is de “doorsnede”

Zo nu zijn we voor eens en altijd geinformeerd over penislengtes. 

Stoppelbeer
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 63 reacties
  • 28 januari 2025
Kleineplasser schreef:

Nee, dit is een wetenschappelijk onderzoek, dus het zal wel kloppen.

Transport
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 25 maart 2025
Kleineplasser schreef:

Dat weet ik, maar wie zegt dat ? Als iemand aan mij vraagt hoe groot zeg ik echt niet 13.cm. Iedereen liegt daar over of ze meten hem niet goed op.

had foto’s erbij maar dat mag  helaas (begrijpelijk ) niet en dus weg gehaald.  Zoals ik al zei vele zeggen zelf dat die groot is, maar nog belangrijker iedereen heeft altijd een orgasme gehad.  

laatst was ik met iemand aan het praten  en zij heeft er al behoorlijk wat versleten. Toen vroeg ik, hoe groot was de grootste. Toen zei ze 23cm en ik moest toen hard lachen en zei ‘vrijwel onmogelijk’

toen heb ik haar dus een pik van 23cm laten zien en daar schrok ze van.denk dat misschien 1 op de 10.000 23 heeft.

Oké

.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen