Toen ik 12 was (dus vorig jaar) kon ik echt klaar komen binnen 2 minuten ik was vanacht iets van 2 of 3 uur aan het aftrekken maar ik ben niet een keer klaargekomen.
Hoe kan dat?
Hoe kan dat?
Bladzijde 1 / 1
Beste @Gebruikersnaam ,
Ik denk dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken. De ene keer ben je opgewonder als de andere keer, waardoor je op de ene dag in 2 minuten kan klaarkomen en het bij de andere dag even duurt.
Don't worry!
@suzanne123 xx
Ik denk dat het iets is waar je je zorgen om hoeft te maken. De ene keer ben je opgewonder als de andere keer, waardoor je op de ene dag in 2 minuten kan klaarkomen en het bij de andere dag even duurt.
Don't worry!
Toen ik 12 was (dus vorig jaar) kon ik echt klaar komen binnen 2 minuten ik was vanacht iets van 2 of 3 uur aan het aftrekken maar ik ben niet een keer klaargekomen.
Hoe kan dat?
Heb ik ook vaak.
Als dit af en toe gebeurt is er niks om zorgen te maken. Je was waarschijnlijk niet geil genoeg. Of omdat het snachts was was je msichien te moe. Gebeurt dit nou elke dag als je aftrekt, dan moet je mischien maar eens naar de huisarts of even googlen. Ik heb soms dat het iets langer duurt, maar 3 uur lang is wel heel lang. Zeker als ik moe ben of niet geil genoeg.
groetjes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.