Skip to main content
Vraag

durf niet te vingeren

• February 27, 2025
  • 7 reacties
  • 502 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje (15) en ik probeer mezelf echt al lang te vingeren. Ik weet alleen niet hoe, ik durf echt niet diep te gaan ik vind tampons gebruiken al eng en ik wil mezelf gewoon een lekker gevoel geven zonder diep te hoeven gaan. Ik kan ook geen seksspeeltjes kopen anders komen mijn ouders erachter 

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 27, 2025

Heen en weer gaan over je clitoris en rondjes draaien.  Niet te hard drukken maar toch genoeg om het goed te voelen. Ik hou ook niet van een vinger in mijn vagina maar mijn clitoris geeft mij héél goede orgasmes (snel en veel achter elkaar).

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 27, 2025

Dit klikt misschien heel raar maar ik kan m’n clitoris  ook niet vinden.. ik heb het echt geprobeerd maar ik voel helemaal niks 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 27, 2025

Heb je al gekeken met een spiegeltje? Is meestal helemaal niet moeilijk te vinden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2025

Hey 

Je moet er ook niet te druk over doen anders lukt ook niet  je moet er lekker ontspannen doen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 27, 2025

Ik heb hem gevonden, kijk in het begin voelt het echt wel fijn maar na een tijd voel ik gewoon niet veel meer.. heeft iemand hier een oplossing voor?

• February 27, 2025

Ik heb hem gevonden, kijk in het begin voelt het echt wel fijn maar na een tijd voel ik gewoon niet veel meer.. heeft iemand hier een oplossing voor?

Je kan wat speeksel gebruiken als glijmiddel dan is het wat fijner en misschien dat het dan wel lekker blijft 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 28, 2025

@Anoniememeid oefening baart kunst, zou ik zeggen.  Blijven proberen, het komt wel goed.