Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Durf niet klaar te komen

• 23 februari 2019
  • 3 reacties
  • 834 Bekeken

Badge
Hey,
Ik mastrubeer mezelf graag alleen altijd op het toppunt stop ik, want ik durf niet klaar te komen. Ik heb dan het gevoel dat ik moet plassen. Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door N.q.b. 25 februari 2019, 05:35

Idd kan het voelen als plassen, maar probeer gewoon mee te gaan in dat gevoel en het te laten gaan. Het voelt als plassen, omdat bij een orgasme dezelfde spieren worden aangetrokken als bij plassen. Maar mijn tip is dus gewoon doorgaan, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik t ook lastig vind. Maar je kan voor de zekerheid altijd nog handdoeken ofzo onder je leggen
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Heyy charlotte, ik ben misschien wel een jongen maar ik heb wel een tip; probeer te mastruberen op de wc of in de douche/bad. Want als je dan klaarkomt kan alles eruit wat moet.

Ik heb gehoord dat mastruberen ervoor zorgt dat je ernaar moet plassen, maar ik weet wel zeker dat als je klaarkomt er geen plas uit komt! Als je vriendinnen hebt waar je vaak over sexualiteit praat, vraag hun voor raad.

Graag gedaan!

- Gregor
Badge
Idd kan het voelen als plassen, maar probeer gewoon mee te gaan in dat gevoel en het te laten gaan. Het voelt als plassen, omdat bij een orgasme dezelfde spieren worden aangetrokken als bij plassen. Maar mijn tip is dus gewoon doorgaan, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik t ook lastig vind. Maar je kan voor de zekerheid altijd nog handdoeken ofzo onder je leggen
Badge +1
Ik moet dan ook vaak plassen. Tip doe het op de wc

Reageer