Skip to main content

ik had vannacht een droom dat ik seks had met mijn zussen, ze zijn ouder dan ik. ik ben 14. het was eigenlijk best wel lekker. is dit raar?

Nee hoor, dat kan nou eenmaal gebeuren hoor 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Dromen mag. Je kan je toch ook dromen niet controleren, maar iets strafbaars doen met je zussen, zoals bijvoorbeeld incest raad ik zeer af. 


Als je met iemand sx hebt in je dromen betekent dat meestal dat je veel van die gene houd 


ik had vannacht een droom dat ik seks had met mijn zussen, ze zijn ouder dan ik. ik ben 14. het was eigenlijk best wel lekker. is dit raar?


Dat zoiets in je dromen voorkomt is normaal, En je kan er met je zus over gaan praten stel je kan het maar niet los laten en je er aan blijft denken. Echter is Seks met gezins leden wel strafbaar en zou ik heel erg rare situaties opleveren dus zorg dat je dat voorkomt. 


Heyy,

Dromen zijn dingen die je niet beïnvloed en een seksuele droom hebben over iemand is niet raar, maar je moet wel goed beseffen dat deze droom nooit werkelijkheid moet/gaat worden. Seks hebben met je zus is incest en dat is strafbaar en niet oké! Ook kan het een heel ongemakkelijk iets in jullie band worden als er iemand achter komt.

Groetjess, ItsJustMe


Reageer