Vraag

Droom afgetrokken door jongen (ben ik nu gay)

  • 6 July 2023
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

Badge

Hallo ik had dus paar maanden geleden een droom over een jongen die ik heel goed ken en waarmee ik samen naar de wc ging lopen en hij mij daar ging aftrekken en pijpen en ik ook bij hem. Uiteindelijk werd het seks maar ik vraag me nu af ben ik nu gay want ik ben altijd verliefd geweest op meisjes en noot gevoelens gehad voor jongens. Btw ik werd wel wakker met een stijve toen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Nee, dat betekent niet dat je gay bent. Dromen zijn meestal heel erg random, daar moet je niet zoveel achter zoeken.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @JvtPro,

 

eens met @tim16 en dat je wakker wordt met een stijve wil ook niks zeggen over of je gay bent of niet.

Ik word de helft van de tijd wakker met een stijve en ik ben gay hahaha, maar dat heeft er echt niks mee te maken, want hetero vrienden van mij hebben dat ook vaak zat

 en volgens mij is er ook helemaal geen verband tussen die droom over die jongen en dat je met een stijve wakker bent geworden.

Ook gewoon het feit dat een droom over een jongen op zich een fijne droom kan zijn op het moment dat je 'm droomt, wil niks zeggen over of je dan ook op jongens valt. In dromen kan van alles gebeuren, soms vlieg ik in mijn dromen en dat blijkt de volgende dag als ik uit het raam spring dan vies tegen te vallen, maar het heeft volgens mij geen enkele betekenis

..oh, ik slaap op de begane grond, dus niks aan de hand als ik uit het raam spring en toch niet kan vliegen 😅

 

Ik zou er niet wakker van gaan liggen 😉 

😮 en sweet dreams 🙃

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +7

Nope, bijne elke ochtend word je vaak wakker met een stijve. Ongeacht een droom of niet.

(bij  mij dan)

Reageer