Droog seksen

  • 18 June 2020
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey! Als je een vriendin hebt, hoe vraag je het dan aan haar als je droog wil seksen? Droog seksen is met kleren aan trouwens.

 

Misschien zegt ze ja, dus dan weet ik dit al voor binnenkort of later!

Ik ben 13


5 reacties

Als je al een tijdje bij elkaar bent voel je je als het goed is op je gemak bij elkaar. Als het meisje daar ook al aan toe is zal zij waarschijnlijk dezelfde gevoelens hebben als jij voor haar. Dit zijn dan gewoon onderwerpen waar je over kunt praten. Op dertienjarige leeftijd lijkt me dat nog wel wat vroeg, sommige zijn er vroeg bij en anderen helemaal niet. De kans is er natuurlijk dat zij het nog helemaal niks vindt.

Maar als ik het goed begrijp heb je nog geen vriendinnetje, dus niks om je nu al zorgen over te maken. Wijst zichzelf wel als het eenmaal zo is. Hangt helemaal van jullie relatie af.

Reputatie 1
Badge +2


bedankt :)

Heyy

Als je een keertje alleen met haar bent kun je zo'n beetje stoeien en terwijl je dat doet soort van ''bovenop'' gaan liggen. Dan zie je wel hoe  het loopt.

Groetjs

Dit is niet iets dat je ‘bespreekt’ om dan de agenda’s te trekken en een datum te plannen over twee weken. 

Dit is gewoon iets dat gebeurt omdat je aan het stoeien en het wrijven bent, en dan je kijkt elkaar aan, je weet waar je mee bezig bent en je merkt wel vanzelf van elkaar of je het goed&leuk vindt. 

 

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt iedereen! :)

Reageer