Vraag

Drag queens

  • 13 May 2018
  • 3 reacties
  • 282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy allemaal,

Ik ben al een tijdje allemaal dingen aan het opzoeken over drag queens/kings en wil het zelf ook gaan doen. Maar hoe start ik dat nou?
Waar ik mij vooral zorgen over maak is dat mensen in mijn omgeving gaat denken van: Wat? Waarom zou je dat doen, dat is super gek!(Of tenminste iets in die richting) Ik ben er gewoon heel erg geïnteresseerd in en wil het uitproberen.

Grts. Florisjuhhh.

3 reacties

"Maar hoe start ik dat nou?"
Ik gok dat jij wat voorbeelden van het internet kunt nemen en daaruit iets vormen dat jij wilt.
En dan het opmaken beoefenen, I guess.

Misschien is het handig om het wat rustiger aan te pakken dan die mensen, want dat is wel erg "over the top".
Ik ken het zelfde ik wil zelf ook draqqueen worden ( lady gaga impersenator) maar weet ook niet zo goed hoe. Ik ben zelf een jongen en ik ben 13 jaar. Vroeger toen ik klein was droeg ik al pruiken en jurkjes. Heb je michien een zus of nicht? Die jou mischien een keer voor de grap wilt opmaken.en zelf een pruik kopen bij een feestwinkel. Zo kan je het beginnen

Hoiiii, 

Hopelijk heb je  jezelf kunnen vinden in de drag wereld. Ik vind drag echt supper leuk en grappig en vind het een geweldige manier om jezelf te zijn, persoon ben ik geïnteresseerd is een specifiek en cruciaal onderdeel van drag. Namelijk Tucken, dat is het verstoppen van het mannelijks geslachts orgaan, ik heb dit al eens eerder geprobeerd alleen lukt het mij steeds niet. Mijn grootste struggle in m’n ballen verstoppen, je moet ze dus naar boven duwen in je lies kanaal. Alleen het probleem is dat ze wel in het lies kanaal komen (denk ik), maar het kanaal is niet lang genoeg. Dit klink echt super raar, maar als ik het probeer krijg ik ze niet vergenoeg en zie je nog steeds twee bobbels boven m’n penis. Had jij dit ook of die ligt het aan mij. 
Ik zou het graag willen weten, en als je tips hebt hoor ik die ook graag !!!

Reageer