Skip to main content
Vraag

dp sturen goed idee?

• July 1, 2025
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Yoo, 

Dus ik ben een hetero jongen en ik heb een crush op iemand en ik wil die versieren, maar kweetnie of ze me ziet zitten, Ik vind haar super knap en ik geil op haar.. soms trek ik af op haar fotos en ik laat haar spraakberichten spelen als sekstoy... Maar ik wil dus meer dan gewoon besties zijn, ik wil haar vriendje zijn, de reden dat ze niet meer maagd zal zijn...  En nu denk ik of het een goed idee is om met sexting te starten om haar laten van gedachten veranderen...😉 En ik wil dan dat we elkaar online laten klaarkomen enzovoort, dus ja kweet nogsteeds niet of dit een goed idee is om te doen, want persoonlijk heb ik (niet om op te scheppen) een redelijke lange, en dus vind ik het niet zo speciaal als die foto ooit ergens terecht komt waar ik het niet had werwacht. Dus ja, kan iemand me de voor en nadelen opsommen zodat ik het zeker weet? Alvast bedankt

3 reacties

• July 2, 2025

Als je een crush hebt op iemand waarom wil je dan naaktfoto’s en dickpics sturen? En dan nog verwachten dat ze gaat terugsturen? 

Meisjes versieren met dickpics is een slecht idee. 

Je kan der beter in het echt ontmoeten en leren kennen. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 2, 2025

Je weet niet eens of ze je ziet zitten en je wilt dicpicks sturen. Wedden dat ze daarop afknapt? Zoals ​@AnAnIEm schreef: probeer haar in het echt zover te krijgen dat ze iets met je wil beginnen. Veel leuker dan dingetjes doen voor de camera.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 2, 2025

Hey, ik zou nooit dp's maken laat staan sturen, dat is veel te prive en mn vriendin is ooit de enige aan wie ik mn penis zou laten zien. En dan irl en niet via pics want die zijn voor eeuwig. Denk ook zeker te weten dat je daar 100% niet mee scoort zeg maar. 

Liefs Tover xxx