Douchen voetbal

  • 22 July 2015
  • 7 reacties
  • 4684 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He allemaal 

ben jongen van 13 en kzit met volgende 

heb altijd gevoetbald bij een kleinere vereniging en vaak na training konden we thuis douchen of na wedstrijd in boxer.
ken veel jongens al jaren en was meer vrienden team.

nu mag ik naar een grotere vereniging die een goede jeugdopleiding hebben en was door hun gescout.
ga daar in augustus beginnen maar heb al gehoord dat het verplicht douchen is na training en wedstrijd en mag enkel badslippers dragen.
Daar moet je bloot douchen en begeleiding is altijd aanwezig om toezicht te houden 
Hoe moet ik hier mee om gaan? Alle jongens zijn nieuw en ook leeftijd puberteit, heb nog niet echt schaamhaar of grote penis.
Ben bang dat ik stijve krijg als ik bloot onder douche sta of ik kleedkamer loop

wie douchr er ook bloot en iemand tips ? Ty

7 reacties

Het is niet erg dat je een kleine hebt, als iedereen naakt is schamen ze zich zoveel voor zichzelf dat ze geen grote bek over je lul durven te hebben. En gwn niet denken aan een stijve krijgen!
Hoe gaat het nu??
Ik douche altijd bloot, anders worden mijn kleren nat. Vind ik niet zo fijn.
Wij moeten ook altijd douche niemand schaamt zich Er voor maar bij ons is geen toezicht dus wij gaan altijd elkaar aftrekken met ze alle fk geil
Niks erg aan ga anders is experimenteren (Pijpen aftrekken en neuken ) met die jongend zodat je je meer op je gemak voelt
Badge

Wij hebben 4 keer per week training/wedstrijd, waarna we altijd moeten douchen. Ik ben 2 jaar ouder dan heel mijn team (van 15 mensen), maar wij zijn zo erg vrienden van elkaar dat wanneer trainers weg gaan gaan we experimenteren, maar ja ik heb daar nog als enigste echt een “grote”, dus ja dan gaan ze mij pijpen of vinden ze goed als een grote jongen kleintjes pijpt…  idk waarom maar vinden ze fijn

Reputatie 2
Badge +2

Gewoon scheit hebben en met je blote kont onder de douche, eerste keer is het even spannend, daarna boeit het niet meer, stijve ga je niet krijgen onder de douche, zeker niet vanwege de kou buiten en de spanning, gebeurt gewoon niet, ik kijk altijd onder de douche en ik heb bij nog nooit iemand een stijve gezien en zelf ook niet.

Reageer