douchen na sport

  • 2 May 2018
  • 6 reacties
  • 2347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
he ben ik weer
ik had zaterdag weer een wedstrijd (uit dus most douchen) en er was een nieuw iemand bij ons op korfbal en dus ik kreeg een stijve van zijn penis want die was even groot als die van mij en de rest had een kleinere maar dus ik werd weer raar aangekeken en dus kreeg de nieuwe ook een stijve en dus die was gewend aftetrekken en dus deed die dat maar de rest was dit niet gewend en ging weg onder de douche behalve ik en dus ging ik samen met hem rukken was super lekker maar dus hij wil dit nog een keer doen maar dan bij hem thuis maar dus ik denk dat hij verliefd op me is maar dus ik ben zelf ook homo dus dat is niet erg maar ik denk dat hij iets te seksueel is maar dat kan ook aan mij liggen du sik ga overmorgen naar hem toe weten jullie hoe je dit goed kunt oplossen

alvast bedankt

6 reacties

Badge +1
Ik zou gewoon met hem gaan praten en vragen of hij het zelfde wilt als jij, als hij dingen wilt die jij niet wilt gewoon weg gaan.
Ik denk dat als je bij hem bent gewoon even een praatje met hem moet houden. Dan merk je vanzelf wel wat voor persoon hij is en of hij nou echt is te seksueel voor jou is. Als hij dat wel is en het gaat je iets te snel geef het gewoon aan.
Hi anoniem0611,

Dat je een stijve krijgt onder de douche is niet raar, dat heb ik ook wel eens gehad. Andere kinderen vinden dat soms wel raar, maar daar kun je niks aan veranderen.

Jij en die nieuwe jongen hebben elkaar afgetrokken bij de korfbal en dat vond je lekker, dus ja, niks mis mee. Alleen is het misschien wel verstandiger om het niet op de sportclub met een heleboel andere kinderen erbij te doen. Daarom is het niet zo raar dat hij vraagt of je een keer naar zijn huis komt.

Spreek wel even af wat je wel en wat je niet wilt doen en dan komt het wel goed. Doe geen dingen die je niet wilt en dwing hem ook tot niks. Ik zou niet gelijk gaan neuken met hem, want jullie kennen elkaar nog maar net, dus houdt het bij elkaar aftrekken. Later kun je altijd nog zien of je verder wilt gaan. Een condoom is wel handig en ook veilig als je verder gaat.

Oh ja, als jij alleen seks wilt en hij echt een relatie is het wel zo netjes om dat tegen hem te zeggen.

Btw hoe oud zijn jullie?

Groetjes,
M&M’s
Je moet sws met hem praten
Beetje beter leren kennen ook (erachterkomen of ie ook gay is tenzij je dat al weet)
Dat hij nog een x met je wil rukken betekent niet per we dat ie verliefd op je is tho lol
Succes
Als hij te sexueel gaat doen dan zeg je dat
wij zijn trouwens 13

en bedankt voor de tips ik zal er wat aan doen

Reageer