Skip to main content

Volgend jaar doe ik mee aan een modderrun. We kunnen na afloop douchen, maar dit is een grote doucheruimte. Ik durf dit eigenlijk niet en heb dit nog nooit gedaan. Heeft iemand tips?

Op sport gaan wij allemaal naakt in de douches. Maar we kennen elkaar natuurlijk van in de ploeg of school. 

Op een run met onbekende mensen van allerlei leeftijden zou ik ook niet meteen bloot gaan en ik denk dat er ook niemand wat van moet zeggen als jij je sportshort of onderbroek aanhoud. Het afdrogen en aankleden kan je een beetje met een handdoek bedekken maar als je ziet dat anderen het gewoon bloot doen: douchen, aan-uitkleden dan zouk zeggen doe het ook, het zal eerst raar zijn maar went super snel. 

Ik mag wel aannemen dat het in een douche lokaal is of een speciale tent of zo, niet gewoon open in een wei 

 


goh er zijn eigenlijk geen tips maar wat durf je niet .


@Jongen.12  En doen er nog bekende van je mee?


@Jongen.12  waarom durf je niet?? ik zou zeggen met de meuten meegaan, zijn daar nog andere die je kent? Misschien zie je ze daarna niet meer dus ik zou gewoon naakt gaan


Op sport gaan wij allemaal naakt in de douches. Maar we kennen elkaar natuurlijk van in de ploeg of school. 

Op een run met onbekende mensen van allerlei leeftijden zou ik ook niet meteen bloot gaan en ik denk dat er ook niemand wat van moet zeggen als jij je sportshort of onderbroek aanhoud. Het afdrogen en aankleden kan je een beetje met een handdoek bedekken maar als je ziet dat anderen het gewoon bloot doen: douchen, aan-uitkleden dan zouk zeggen doe het ook, het zal eerst raar zijn maar went super snel. 

Ik mag wel aannemen dat het in een douche lokaal is of een speciale tent of zo, niet gewoon open in een wei 

 

 Dat snap ik. Ik vind sport ook iets anders dan dit. Bij sport ken je elkaar en hier sta je met allemaal onbekenden.

 En klopt het is een hok staan gelukkig niet in een open weiland😅


@Eminem4Life  Het lijkt me gewoon niet prettig. Je staat er met mensen van allerlei leeftijden, van 10 tot weet ik het veel.


@Aubien Ja, er doen vrienden mee, maar dat is het probleem niet. We zien elkaar vaker zonder kleren, na de sport bijvoorbeeld. Maar het gaat me er een beetje om dat mensen van alle leeftijden meedoen. Straks sta ik ineens naast mijn wiskundedocent of zo, snap je?

 


Hoi,

 

zelf ooit ook meegedaan aan een modderun.

en daarna ook gedoucht wel ook getwijfeld maar toen ik heb gewoon naakt gedoucht.

het is wel ff wennen 

ik stond toen met allemaal verschillende leeftijden jongen van 15 en andere kant stonden ook mannen van 30 maar ik was helemaal gewend in het begin was het wel spannend maar daarna is het heerlijk hoor zo’n douche 


Ik douch zo vaak met vreemden na sporten.  Mensen staan je echt niet aan te staren, hoor.  Zeker als je zo vies bent als na een modderrun wil je gewoon zo snel mogelijk weer schoon en warm worden en  heb je niet veel aandacht voor de anderen.


Wat vind je er zo spannend aan?


@Eminem4Life  Het lijkt me gewoon niet prettig. Je staat er met mensen van allerlei leeftijden, van 10 tot weet ik het veel.

ja snap ik, maar ik zou het persoonlijk gewoon doen en met je vrienden zo in een groepje douchen als je snapt wat ik bedoel en gewoon niet letten op de rest. 


@Aubien Ja, er doen vrienden mee, maar dat is het probleem niet. We zien elkaar vaker zonder kleren, na de sport bijvoorbeeld. Maar het gaat me er een beetje om dat mensen van alle leeftijden meedoen. Straks sta ik ineens naast mijn wiskundedocent of zo, snap je?

 

@Jongen.12  hoe groot is de kans dat je een bekende tegenkomt waar je niet mee in de douche wilt staan. En als je de hele dag goed om je heen kijkt en je ziet geen bekende zou je dan wel naakt douchen. Misschien een idee om met kleren en al te douchen zodat die wat schoner worden en als je het dan “veilig” vind om je dan uit te kleden 


Reageer