Skip to main content
Vraag

Douchen met Zusje

• March 3, 2026
  • 6 reacties
  • 1170 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey

Ik ben een tweeling en douch soms nog samen met m’n zusje, heel af en toe, maar tegenwoordig is er te veel opwinding merk ik. Ze is dan ook een meisje van m’n leeftijd waar ik dan naakt naast sta. Want nu beginnen haar borsten ook stevig te groeien ezo, wel interesant om te zien. Maar nu krijg ik soms net ervoor, als zijn al naakt is een erectie, dan ga ik nog snel naar toilet. Da’s toch genant? Toch wil ik er ni mee stoppen, zij vind het ook tof zegt ze altijd.  Douchen jullie samen met jullie zus? Tips hoe ik geen erectie krijg?

Doei

6 reacties

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hi,

Wat vervelend voor je dat je net dan een erectie krijgt. Wat natuurlijk het meest voor de hand liggend is is om af te trekken als je weet dat je gaat douchen. Maar je kan er natuurlijk ook aan toegeven en het zo laten. Zij zal ook snappen dat het er bij hoort en volkomen normaal is net als dat haar borsten beginnen te groeien en misschien ook stijf worden. Je moet er gewoon een beetje comfortabel bij gaan voelen, zolang je er geen aandacht aan schenkt zal je merken dat hij weer inkrimt. Had ik ook toen ik na lange tijd weer ging omkleden in het grote familiehok in het zwembad en nu wil ik niks anders meer en ben zelfs nudist geworden zonder ercties erbij.

Het komt echt wel goed!

Have fun,

Gr. Ikweetgeennaampje123

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Hey, het lijkt me toch een beetje raar en ongemakkelijk op jullie leeftijd, zelfs als jullie beiden aangeven het te willen. 

Ik zat met mijn zus in bad tot haar 11e denk ik, toen begon ze zich wel te schamen en het was ook niet erg gezellig meer ofzo. Dat vind ik ook prima. 

Ik denk dat je beter kunt stoppen, maar dat is enkel en alleen mijn mening. :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

je moet er niet teveel over nadenken dan zal het steeds beter lukken om je piemel slap te houden. Wel leuk dat jullie als tieners nog samen douchen en dat jullie ouders er niet moeilijk over doen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Ja denk dat je er gewoon weinig aan dacht aan moet besteden want het hoort er bij.

Ja ik douch soms ook nog met mijn zusje dat vind  ze leuk en als we op vakantie een bad hebben wil ze er altijd met mij in 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

Hey ik douche ook soms met zusje ik ben 16 zij bijna 15 ze is nog 14 ze heeft een mooi figuur.en ze heeft best grorte borsten maar we hebben een  goede band samen 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 4, 2026

Ik douch af en toe samen met broertje en soms krijgt hij dan erectie.  Hij schaamt er zich niet voor maar hij loopt er ook niet speciaal mee te pronken, het gebeurt gewoon.  We besteden  er geen aandacht aan, dat is het eenvoudigste.