douchen met zus?

  • 2 November 2014
  • 19 reacties
  • 12319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik ben een jongen (14), is het raar dat is samen met mijn zus douche (ook 14) , we spelen dan soms ook met elkaar

19 reacties

Hey,
Meer broers en zussen douchen samen.
Ik denk neit dat het goed is. Het ie mooi dat jullie zo'n goede band hebben dat het kan, maar toch vind ik het neit goed klinken. Niet natuurlijk.
Waarom denk je dat het raar is?
Waarop doel je met 'spelen"? En vind je dat neit iets om met je vriendinnetje/voor haar vriendje te doen?
xx
pheebz
Reputatie 2
Badge +17
Ja dat is best raar. Als je op je 7e bijvoorbeeld nog douchet met je zus, dan is het begrijpelijk. Dat doen velen. Nu doen dat nog een paar. Maar waarom dat raar is, je begint in de puberteit te raken. Je geslachtstdelen groeien en je krijgt seksuele gevoelens. Dat heb jij zo te zien al ontwikkeld, aangezien je met je zus 'speelt'. Dit kan worden gezien tot incest volgens mij, en dat zal ik maar niet doen als ik jou was... 
Hoi,

Het is inderdaad best vreemd om met je zus te douchen op deze leeftijd. Vooral als je het over dat spelen hebt, ik neem aan dat dit seksuele dingen zijn die jullie dan doen? Dat is incest en het is strafbaar, dus zoals TrustMe al zegt, dat is niet iets wat ik me op de hals zou halen!!

xx
Hallo ,
Ik was zeker ook niet van plan op incest meer dan vingeren en aftrekken vind ik genoeg. @Pheebe @trustme
Eigenlijk is vingeren/aftrekken met een familielid ook al incest... Maargoed, het is niet erg verstandig om dat te doen met je zusje, trek jezelf gewoon lekker af of zoek een ander meisje die het voor je doet.
Inderdaad, dit valt ook al onder incest.. Ik zou er dus mee stoppen als ik jou was!

xx
Okee dank jullie ik ga er mee stoppen
Fijn dat we konden helpen, er zijn zat andere mogelijkheden om het gezellig met elkaar te hebben en wat op een gepaste manier bij broer en zus past. Dit soort dingen kun je doen met een vriendje of vriendinnetje!

xx
Reputatie 2
Badge +17
Goed dat je er mee stopt, je weet maar nooit wat voor gevolgen dit kan hebben. Dan bedoel ik het over jezelf, wat voor gevolgen het kan hebben voor jezelf 😉
Iknlees dit zo en is dit echt strafbaar? Tuurlijk seks onder 16 is stragbaar maar daan ook nog extra met familie li?
Hee ik ben een jongen (14), is het raar dat is samen met mijn zus douche (ook 14) , we spelen dan soms ook met elkaar


als je het lekker vind gewoon doen hoor. vind ik dan... je mag toch zelf bepalen?

groetjes Jelle
Seksuele handelingen met een familielid (incest) is inderdaad strafbaar. Dus nee, het mag juist niet omdat het familie is. En nee, je mag het dus ook niet zelf bepalen.
Seksuele handelingen met een familielid (incest) is inderdaad strafbaar. Dus nee, het mag juist niet omdat het familie is. En nee, je mag het dus ook niet zelf bepalen.


als je het in je eigen huis doet wel, dat is je eigen grond
en hun 'spelen' met elkaar, ze hebben geen seks en ze willen het allebij, niemand wordt gedwongen dus kan het moeilijk strafbaar zijn. ik kan nergens vinden op internet dat het in nederland strafbaar is...
Als je onder de 14 jaar seks hebt, al is het met wederzijdse toestemming, spreekt men nog van verkrachting (art. 375, lid 6 Belgisch Strafwetboek). Ik ken het Nederlands recht niet, maar in België zou dit verkrachting zijn, en dat het tussen broer en zus is, maakt het alleen nog maar erger.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Radnom,

in Belgie is dit niet strafbaar, art 375 van het Belgisch strafwetboek gaat over verkrachting en dat is alleen wanneer de andere persoon er niet in toestemt of er een onvolwaardige relatie is. Bijvoorbeeld tussen een volwassen familielid en een kind.
Zie link http://www.kustcodex.be/kustcodex-consult/plainWettekstServlet?wettekstId=24689&lang=nl
Ook in Nederland is het niet strafbaar volgens de wet als je onder de 14 jaar seks met een leeftijdsgenoot hebt, met wederzijdse toestemming. Zie link: https://www.zedenadvocaat.nl/wanneer-is-seks-jongeren-strafbaar/

Met vriendelijke groet,
Marieke / De Kindertelefoon

-onnodige quote verwijderd-

Dit vind ik wel een beetje typisch.

Heb je geen behoefte aan privacy?

Aangezien jullie twee in de puberteit zitten kan ik me indenken dat je behoefte hebt aan privacy.

Houd het ajb hier bij en ga géén seksuele handelingen doen.

Zoals aftrekken, pijpen, vingeren en/of neuken.

Dit is heel incest en kun je beter met je eigen vriendin doen.

Ik heb maar 1 keer met mijn moeder gedoucht en daar bleef het bij.

Liefs,

AjaxFan2021

Reputatie 5
Badge +6

-onnodige quote verwijderd-

Dit topic is 6 jaar oud, en de topic-opener heeft gezegd dat het klaar is… -_-

hahaha @Flopflop13  idd

 

Reageer