Vraag

Douchen met voetbal vragenlijst voor de boys

  • 26 August 2023
  • 8 reacties
  • 2630 Bekeken

Badge

Hoi allemaal over 1 week begint ons seizoen en moeten we ons verplicht douchen op de club. Daarom heb ik hier wat vragen.

  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is?
  2. penis lengte slap?
  3. penis lengte stijf?
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort)
  5. heb je een grote balzak?
  6. scheer jij je vaak?
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel?
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap)
  9. heb je weleens een stijve gehad?
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld?
  11. Hebben andere eens een stijve gehad?
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting)
     

8 reacties

Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? Denk iets van 6cm
  2. penis lengte slap? 8,5cm
  3. penis lengte stijf? 10cm
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) zakje en al iets groter dan een pingpongbal 
  5. heb je een grote balzak? Nee klein
  6. scheer jij je vaak? Ik ben nog helemaal kaal en glad daar 
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? De meeste zijn nog helemaal kaal en volgens mij 2 jongens hebben een paar donshaartjes
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) Ik denk ergens in het midden 
  9. heb je weleens een stijve gehad? Niet snel ben gewend om naakt te zijn waar andere mensen bij zijn
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? Nee kan toch gebeuren als jongen 
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? Ja
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) Ik denk slap 9,5/10 en stijf iets van 12cm
Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal over 1 week begint ons seizoen en moeten we ons verplicht douchen op de club. Daarom heb ik hier wat vragen.

  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? Slap: 7
  2. penis lengte slap? 9
  3. penis lengte stijf? 14
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) iedere bal den kleine druif
  5. heb je een grote balzak? Ned
  6. scheer jij je vaak? Maandelijks 
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? 9/15
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) 11/ 15 (1 is de grootste en 15 de kleinste)
  9. heb je weleens een stijve gehad? Ja
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? Nee
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? Ja
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) 18cm denk ik( stijf) slap denk ik 15 ofzo ( dat is al groter dan ik stijf)
     

 

Badge
  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? 7 cm 
  2. penis lengte slap? 14 cm 
  3. penis lengte stijf?17 cm 
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) pingpongbal 
  5. heb je een grote balzak? Ja 
  6. scheer jij je vaak? Nee 
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? 4 van de 7 
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) 5e 
  9. heb je weleens een stijve gehad? Nee 
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? Nee 
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? Nee 
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) slap 16 cm 
     
Badge +1

 

  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? 11/12 cm​​​​​
  2. penis lengte slap? 12/13 cm
  3. penis lengte stijf? 20 cm
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) geen idee, ongeveer een pingpongbal alleen dan ovaal. 
  5. heb je een grote balzak? Ja, als ik het vergelijk met jongens in mijn team wel
  6. scheer jij je vaak? Ja, sowieso elke week
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? De meeste jongens wel scheren en trimmen wel. Eigenlijk zijn er maar twee jongens die hun schaamhaar helemaal niet scheren of trimmen.
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) Er is een jonge die ongeveer net zo groot is. Voor de rest is iedereen kleiner
  9. heb je weleens een stijve gehad? Nee
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? 
  11. Hebben andere eens een stijve gehad?Nee
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) ​​​​​​Slap is dus 12/13cm. Stijf denk ik dat ik wel een van de grootste heb, maar heb niemand van mijn team stijf gezien.
     

 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal over 1 week begint ons seizoen en moeten we ons verplicht douchen op de club. Daarom heb ik hier wat vragen.

  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? Geen idee
  2. penis lengte slap? 8
  3. penis lengte stijf? 19
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) druiven 
  5. heb je een grote balzak? Nee
  6. scheer jij je vaak? Soms 
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? Een paar 
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) ik heb een van de grootste
  9. heb je weleens een stijve gehad? Nee
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld?
  11. Hebben andere eens een stijve gehad?
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting)
     

 

Reputatie 1
Badge +3
  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? 8cm? als het echt vriest dan zegmaar
  2. penis lengte slap? 14
  3. penis lengte stijf? 23
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort)  hazelnoten
  5. heb je een grote balzak? meh
  6. scheer jij je vaak? meh
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel?  verschilt per dag maar vaak wel min de helft
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) 3e
  9. heb je weleens een stijve gehad? ja
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? gewoon lachend gezien snap je
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? ja 
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) zo langs als een 75 cl fles spa als hij stijf is en iets naar achter trekt
Badge

Hoi allemaal over 1 week begint ons seizoen en moeten we ons verplicht douchen op de club. Daarom heb ik hier wat vragen.

  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? 10cm
  2. penis lengte slap? 12-13cm
  3. penis lengte stijf? bijna 19cm
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort) ja heel erg, ongeveer als grote eieren
  5. heb je een grote balzak? ja een losse
  6. scheer jij je vaak? 2-3x per week
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? ongeveer drie kwart denk ik
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap) ik heb de grootste in mn team
  9. heb je weleens een stijve gehad? ja, maar niet in de kleedkamer, wel een halve
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld?
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? heel erg soms
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting) die heb ik maar weet dat na mij 17cm grootste is
Badge
  1. Hoelang is jullie penis wanneer hij op zijn kleinst is? idk 5 cm
  2. penis lengte slap?7 cm
  3. penis lengte stijf? 15 cm
  4. heb je grote ballen zo ja vergelijk het dan met iets(druiven smarties pingpongbal enzovoort)geen idee
  5. heb je een grote balzak?redelijk
  6. scheer jij je vaak?ik zou zeggen 2 keer per maand
  7. hebben anderen een geschoren penis. Zo ja hoeveel van de hoeveel? zo'n beetje iedereen
  8. op welke plaats sta jij met je penis(met wie de grootste heeft slap)idk
  9. heb je weleens een stijve gehad? ja maar niet tijdens het douchen
  10. Zo ja hebben andere je daarna er op aangesproken of aan anderen verteld? neh
  11. Hebben andere eens een stijve gehad? ja 
  12. wat is de grootste penis bij jullie (doe een schatting)idk stijf 19 cm

Reageer