Vraag

Douchen met buurjongen

  • 25 October 2023
  • 1 reactie
  • 1666 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyy ikke weer,

Dit verhaal zit mij niet dwars, maar ik wil graag wat advies om erachter te komen als dit het juuite ding was om te doen (alhoewel hij en ik het lekker vinden)

Ik ben 13 jaar en 10 maanden

Buurjongen Jay 13 jaar 9 maanden (niet zijn echte naam)

 

Jay en ik logeren vaker bij elkaar en we doen tijd leuke dingen zoals gamen, netflixen etc…

Alleen wat er dit keer gebeyrde was anders..

 

Ik wou heel graag met hem een keer aftrekken en meer doen maar ik durfde dit niet. We waren alleen bij hem thuis want zijn ouders waren een weekendje weg dus we bleven de hele tijd op zijn kamer.

Ik probeerde mijn broek een beetje te zakken en me hand in mijn broek te stoppen zodat ik zijn aandacht begon te krijgen. Ik kreeg zijn aandacht en zag dat hij een stijve krijg gelijk daarna kreeg ik ook een stijve, ik zij aan hem je mag wel voelen hoor. Hij begon toen te voelen en te aaien en begon me af te trekken.  Toen trekte ik hen ook af. Jay vroeg als we verder zullen gaan in de badkamer zodat we zijn kamer niet vies maakte ik reageerde toen met ja. Ik was niet eens een seconde in de badkamer gestapt en hij begon me te pijpen ik vond dit zoo lekker en geil. Toen heeft hij zichzelf tegen de muur gezet en vroeg als ik hem wou neuken, zonder na te denken zij ik ja.

We liepen toen terug naar zijn kamer, maar nu vraaf ik me af was dit een goed idee

 

Wat als ik nee had gezegd?

Moeten we verder gaan?

Zijn we homo of bi?

 

(P.S: wij beide vinden dit heel erg lekker en geil, maar we zijn ook beide een beetje verward en vragen ons af wat we verder moeten doen)

 

Groetjes,

 

- AnonymiusDutchBoy


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Jullie moeten zelf aangeven wat jullie willen en niet en jullie zijn gewoon aan het experimenteren 

Reageer