Skip to main content
Vraag

douchen in onderbroek

• February 20, 2020
  • 3 reacties
  • 1442 Bekeken

Heyy

Zijn er hier mensen die soms met onderbroek (gewoon thuis) in de douche gaan? Vind dat op een of andere manier opwindend omdat die natte onderbroek dan zo tegen me pik plakt. Doe hem na een tijdje wel af en was me pik dan . Hang na het douchen me onderbroek te drogen en gooi hem daarna in de was. Ben ik de enige die dit doet? En is het raar om dit te doen?

Alvast bedankt voor de reacties

Kaas123

3 reacties

• February 20, 2020

Hi Kaas123,

mijn twin en ik gaan soms wel met kleren aan onder de douche, niet alleen in onderbroek.

Maar, das dan bijvoorbeeld als we van school naar huis fietsen en het onderweg dan gaat regenen. Soms denken we, valt wel mee, we hoeven ons regenpak niet aan (want daar ga je net zo hard van zweten als dat je nat wordt van de regen) en dan ineens komt er een hele dikke bui. Dan zijn we doorweekt en dan doen we thuis wel onze schoenen eerst uit en jas ook natuurlijk, maar dan is ons t-shirt en hoodie soms ook al nat en dan gaan we met die natte kleren onder de douche en kleden ons daar dan helemaal uit. Beetje bij beetje.

Het voelt dan, net wat je zegt, heel anders als je dan na een tijdje je onderbroek uit doet en t-shirt. Ergens is dat wel grappig.

We doen het ook vaak als we zijn wezen mountainbiken en we onder de modder zitten. Dan gaan we in ons fietspak onder de douche. Daar draag je sws geen onderbroek onder, maar das ook wel een apart gevoel om mee onder de douche te staan.

Voordeel van douchen in je fietspak is dat het ergste vuil/modder er dan al af is en dan gooien we onze fietspakken gelijk in de wasmachine.

Normaal douchen we nooit in onderbroek. Op school na gym en na sporten enzo douchen we altijd helemaal bloot.

Oh ja, we halen wel eerst al onze spullen uit onze broekzakken enzo. Tenminste als we er aan denken, hahaha. Gaat ook wel eens mis :rolling_eyes:

Groetjes,

M&M's

• February 21, 2020

Ik doe het wel eens met kleren aan

• March 13, 2020

ik wil wel eens met kleren aan douchen